יום שני, 1 באפריל 2013

המירוץ למיליון 4



עוד עונה של התכנית המשעשעת ביותר, המירוץ למיליון 4 מתחילה. לאחר שלוש עונות מרשימות, עם ליהוק מיוחד, מסלולים מאתגרים, עריכה מותחת ושלל פרקים סוחפים, הנה מגיעה לה עונה רביעית שתהיה לחוויה מוצלחת על פני מסך הטלוויזיה שלנו. המירוץ למיליון 4 – בדרך אלינו.

המירוץ למיליון 4 מגיעה לישראל לאחר שהפורמט המוצלח נמכר בכל העולם ואף כיכב על המסכים בישראל במשך 3 עונות של הערוץ השני. ההפקה היוקרתית יוצרת תסריט מלהיב מהדמויות שפועלות במהלך המירוץ. הקונפליקטים בין כל זוגות המשתתפים בתחרות מתלהטים ויוצרים עלילה מהנה ומשובחת. כמו בכל עונה, הליהוק עושה את מיטב העבודה, וגם העונה הצפויה לעלות בקרוב, המירוץ למיליון 4, אנו מקווים לדמויות שיכבשו את לב הצופים.

המירוץ למיליון 4
 
כיצד מלהקים לקראת המירוץ למיליון 4?

את העונה הרביעית יש ללהק בכובד ראש, זאת מכיוון שמגוון של שילובים כבר נעשה. כבר בחרו זוג מתמודד של בלונדיניות, שותפים עסקיים, זוג קיבוצניקיות, אחים, זוג ארוסים, ועוד. בעונה זו, המירוץ למיליון 4, כדאי יהיה להיות מקוריים ויצירתיים על מנת ליצר שילוב חדש ומרענן. אנו, הצופים בבית, זקוקים לאטרקציה ועל כן אנו מניחים כי הליהוק יהיה מהותי להפקת העונה. בטח אם מדובר בעונה הרביעית של המירוץ למיליון 4, ובטח אם ידוע כי אחוזי הרייטינג צריכים להיות גבוהים.

בימינו, העונה כבר מצולמת ונערכת לקראת שידורה בטלוויזיה. רבים מאיתנו מחכים לעונה המירוץ למיליון 4 בכיליון עיניים, משום שבידור כמו זה מזמן לא נראה על מסכי הטלוויזיה. המפרסמים כבר חותמים עסקאות לפרסומות שישודרו בשעות הפריים טיים של שידור הפרקים, וההפקה נערכת בשיאה. כל שנותר הוא להמתין בסבלנות לפרק הראשון כדי לחתום את הכרזת העונה הבאה של המירוץ למיליון 4.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה