כדי
להבין עד כמה השירות של מענה טלפוני לעסקים שמספק מענה אנושי הוא מעולה לעסק שלכם,
נסו לחשוב על עצמכם כמי שמתקשרים לעסק מסוים כדי לקבל שירות. נסו לחשוב מה הייתם
מעדיפים - שהודעה אוטומטית תבקש מכם להשאיר הודעה, או שתקבלו מענה אנושי, ומוקדן
ישאל מה השם שלכם, ייקח את הפרטים וירשום את ההודעה שלכם? אין ספק שרוב האנשים
יעדיפו ללא כל צל של ספק את האופציה השנייה. אנו תמיד נעדיף לקבל מענה אנושי,
ומכאן חשוב להבין עד כמה מענה טלפוני לעסקים הוא חיוני מאד לעסק שלכם.
לתת את הטיפול הראוי ללקוחות שלכם

הלקוח תמיד צודק
הרעיון
הוא שבעזרת שירותי מענה טלפוני לעסקים, אתם מראים ללקוחות שלכם שמבחינתכם - הם החשובים
ביותר והם מי שנמצאים במוקד העסק. הם תמיד יקבלו את הטיפול הראוי ותמיד יהיה מישהו
שיענה להם, וכמובן שהדבר תורם המון לתדמית העסק ולהצלחתו.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה