יום ראשון, 14 בינואר 2018

קורס תסריטאות




חולמים לכתוב תסריט? הגיע הזמן להתחיל
כול אחד בשלב כלשהו בחייו חולם הוא שחקן, מפיק או תסריטאי מצליח בהוליווד ומקבל את פרס האוסקר הנחשק. מבין כל החלומות, התסריט הזה נראה הרחוק ביותר אך למעשה דווקא כתיבת תסריט היא אחת הפעולות היותר פשוטות שניתן לבצע. למרות שתסריט הוא די מסובך וכתיבתו אורכת לא מעט זמן, קורס תסריטאות יכול להכין כל אחד בקלות לפחות בכל מה שקשור לבסיס של התסריט ולאחר מכן היצירתיות של כל אחד היא זו שתעשה את ההבדלים. זה הזמן להגשים את החלום ולהפוך את הרעיון עצמו לדבר מוחשי שגם יכול לספק סיפוק עצמי אדיר וכמובן רווח נאה במידה והתסריט מצליח, יחד עם התהילה שכרוכה בו.

הקורס שייתן דחיפה ליצירתיות
גם אם יש לכם רעיון נפלא לסרט, בעיקר אם אתם חובבי קולנוע מושבעים שמתרשמים מאוד מהתסריטים השונים שאתם פוגשים בסרטים רבים, הגיע הזמן להבין איך עושים את זה נכון. אמנם היצירתיות חייבת להתבטא בתסריט ולא כל אחד יכול לכתוב דבר מעניין שיהפוך להיות סרט אך את כל הנתונים הבסיסיים שקשורים בכתיבתו, כמו למשל תבנית הכתיבה, אופן חישוב זמן הסצנות וכמובן איך לבטא את הדיאלוגים כמו כוונת המשורר, אלו הם רק חלק מהדברים שאותם התסריטאים העתידיים ילמדו בקורס תסריטאות.




קורס מגוון וכתיבת תסריט לדוגמה
קורס תסריטאות הוא אחד הקורסים המגוונים ביותר שיש ולמעשה לחובבי הקולנוע הוא קורס מושלם, גם אם לא בטוח שבזה יתעסקו בעתיד, לפחות לא כמקצוע ראשי. הקורס כולל לימודים תיאורטיים ומעשיים כאשר התלמידים יצטרכו להראות שהבינו את המהות של כתיבת תסריט בתבניות המקובלות, כתיבת תסריט לסרטי סטודנטים, צפייה בקטעי סרטים וכמובן עבודת גמר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה