יום שלישי, 10 ביולי 2018

מנורת מלח מהיבואן

מאפייניה של מנורה מיוחדת
כיום, כמעט בכל חנות בריאות שתיכנסו אליה תוכלו לפגוש במנורת המלח שכולם מדברים עליה. את המנורה תוכלו לראות גם בחדרי טיפולים, מקומות של מדיטציה ואפילו בצימרים. גם באתרי האינטרנט תוכלו למצוא אפשרויות רבות להזמנת מנורת מלח מהיבואן באופן ישיר. מה היא אותה מנורת מלח מפורסמת? מה הם היתרונות הבולטים שלה שהופכים אותה לנפוצה כל כך, גם בבתים פרטיים רבים ובייחוד בחדרי השינה? מנורת מלח, כשמה כן היא, עשויה מגביש מלח אחד או יותר ומפיצה אור נעים בכל חדר בו היא מוצבת. אולם היתרונות שלה לא מסתכמים בהיותה פרקטית ואסתטית אלא בעיקר בסגולותיה הרפואיות.

מה היתרונות הבריאותיים של מנורת מלח?

מנורת המלח עשויה כאמור מגביש מלח. גביש זה נכרה בעומק של מאות מטרים מתחת לפני האדמה והובא במיוחד על מנת לייצר מהגביש השלם את מנורת המלח. כאשר המנורה דולקת, יוצא מהגביש רסס דק ועדין של מלח, הכולל נתרן כלורי, ברום וחומרים נוספים הטמונים בגביש. חומרים אלו מסייעים באיזון של היונים השליליים באוויר החדר ובכך מטהרים את האוויר כולו, כמו אפקט של מטהר אוויר, רק נעים יותר, ריחני יותר, עדין יותר ואפקטיבי יותר. מנורת מלח מהיבואן מומלצת לשימוש בעיקר בחדרים של אנשים הסובלים מבעיות נשימה מכל הסוגים והמינים. מנורה זו יכולה להביא תועלת לחולי אסתמה,
COPD, נוחרים כרוניים, חולי ריאות וסתם אנשים שיש להם בעיות של גודש וקשיי נשימה.



מנורות מלח לכל חדר

מנורת מלח מהיבואן לא מיועדת רק עבור אנשים חולים או נוחרים, היא גם מהווה תוספת אסתטית שמפיצה אווירה של רוגע ושלווה בכל חדר שבו מציבים את המנורה, כמו חדרי שינה, חדרי טיפולים וצימרים, כפי שהזכרנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה