יום שני, 6 בדצמבר 2021

ספות פינתיות

 

המלצות על שילוב נכון של ספות פינתיות בסלון

המבנה המיוחד של ספות פינתיות מאפשר לשלב אותן בסלון ובחלל הפנים המרכזי של הבית בלי לגזול מקום יקר ערך. באמצעות ספות פינתיות ניתן להשאיר מספיק מקום לשאר הרהיטים, למכשירי החשמל, לשולחן ועוד. יתרה על כך, ספות פינתיות יכולות להיות פתרון מעולה גם עבור המשפחה הגרעינית וגם כאשר מזמינים חברים, קרובים ואורחים. בכל אחד מהמקרים האלה, ספות פינתיות מוכיחות את עצמן ברמה הפונקציונאלית והדקורטיבית.

ההמלצה החשובה ביותר היא להתייחס ברצינות לנוכחות של ספות פינתיות בחלל הפנים. בגלל שזה בדרך כלל הדבר הראשון שאותו רואים כאשר נכנסים לסלון, כדאי שהעיצוב של ספות פינתיות יעלה בקנה אחד עם שאר האלמנטים. באופן גס, ניתן לדוגמא לראות את ההבדלים בין ספות פינתיות בסגנון עיצוב קלאסי, מודרני או כפרי.



מה משפיע על העמידות של ספות פינתיות?

עוד דבר שכדאי לעשות לפני שבוחרים ספות פינתיות מסוימות הוא לבדוק באיזה חומרי גלם השתמשו על מנת לייצר אותן. כך למשל קל לראות את ההבדל בין ספות פינתיות מעור לבין ספות פינתיות מבד, אבל פחות מובן מאליו להביא בחשבון את סוג המסגרת: מתכת, אלומיניום, ברזל וכן הלאה. כמו כן, כדאי לנצל את ההזדמנות ולברר מה איכות הרגליים של הספה ומה כרוך בניסיון לנקות או לתחזק אותה.

ספות פינתיות איכותיות, עמידות וחזקות יהיו בדרך כלל מעט יקרות יותר לעומת ספות אחרות. עם זאת, מדובר עדיין על השקעה משתלמת. אם בוחרים נכון ספות פינתיות ומשלבים אותן במקום המתאים של חלל הפנים המרכזי, משפרים את איכות החיים ומייצרים עוד מקומות ישיבה. כל זה לא בא על חשבון המקום הפנוי ויכול להיות רלוונטי גם בדירות קטנות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה