יום ראשון, 28 באוקטובר 2012

אבני החושן


זה הזמן לקרוא על אבני החושן
מתעניינים בסיפורי המקרא? מעוניינים לדעת על תופעות מעניינות הכתובות שם? אחת מהן היא אבני החושן. היום, אבני החושן יכולות לסייע לכם רבות במהלך החיים שלכם. הן חז"ל והן הרופאים האלטרנטיביים כיום, נותנים משמעות רבה לענידה של אבני החושן ושילובים בתכשיטים ובבגדים שונים. לא מדובר רק על סגולה כללית למזל טוב. לכל אבן ואבן יש את היכולת לסייע לכם בתחום אחר, ולכן כדאי להכיר את האבנים השונות, על מנת שההתאמה תהיה מושלמת לסיטואציה .

נתחיל מן התרשיש
ההסבר על אבני החושן יתחיל באבן ששמה תרשיש, או בגלגולה העכשווי בריל. התרשיש היא האבן אשר הייתה שייכת לשבט אשר, וצבעה כצבעו של שמן זית. לפי חז"ל, שימשו אבני החושן לכל אדם שרצה להרבות בחוכמתו - כי שמן זית נחשב בעצמו לסגולה טובה מאד לחוכמה ולהשקעה, (יש לזכור שבעבר החקלאות בא"י הייתה מבוססת רבות על משאב זה) ומכאן שיוכו. כמו כן, לתרשיש יש סגולות רבות שמסייעות בעיקר לבריאות הגוף והנפש .

רוצים לענוד שוהם ?
אבני השוהים היו בעצם אבני החושן של שבטי אפרים ומנשה גם יחד - שנקראים ביחד בשם שבטי יוסף. על פי חז"ל היו אבני החושן אלו האבנים היפות ביותר, וצבען הירוק היה נראה למרחקים ומושך מאד את העין. אין זה פלא, אם כך, כי חז"ל אמרו כי השוהם טובה מאד למי שרוצה להמשיך ולצבור עושר ולנהל נכון את נכסיו. כמו כן השוהם מתקשרת כיום רבות לתחום של בריאות העיניים, וכן כטיפול שעוזר נגד דיכאון .

הישפה נותנת כבוד
לסיום נסביר על אבני החושן של שבט בנימין שהיו אבני הישפה. הישפה היא אבן מיוחדת מאד משום שלבנימין מיוחסת תכונה של אצילות נפש - הוא לא הלשין על יוסף, והוא לא השתחווה בפני עשיו לפי מדרשי חז"ל. לכן ההמלצה היא לענוד אבני החושן בעיקר בכל מה שקשור לתפקודים פסיכוסומטיים - הן סיוע בכל מה שקשור לתחום המחזור והמשגל, והן לתחום של כאבי לידה והתמודדות עם ההיריון .


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה