יום שבת, 10 בינואר 2015

מתקשרים מומחים


שער להבנה עמוקה יותר
בכדי להבין את עבודת המתקשר, נחוץ קודם כל להבין את הגדרת מלאכת התקשור. תקשור הוא שם כולל לתקשורת שבין האדם לישויות שאינן גשמיות או אנושיות. לא מדובר פה רק על ה"סיאנס" הידוע לשמצה – כי אם על מלאכה עמוקה בהרבה. מתקשרים מומחים מבצעים חיבור בין האדם שמבקש את עזרתם לבין כל גורם שנחוץ לו בכדי לקבל את ההכוונה הנחוצה לו. ייתכן שבמקרים מסוימים יהיה מדובר במדריכים או מלאכים על-אנושיים, ויתכן כי מדובר בתקשורת של האדם עם הלא-מודע שבמוחו ונפשו. יכולת התקשור היא אינטואיטיבית וטבועה בכל אדם, ניתנת לפיתוח ולאימון וכל הנדרש בכדי להפוך אנשים רגילים למתקשרים מומחים הוא פתיחות מחשבתית ואימון על טכניקות.



היזהרו מרמאים ונביאי זעם
עם זאת, הטבע האנושי המצער מבטיח כי יש מי שמנצלים את הצורך האנושי בהבנת העולם שמעבר, ופונים לרמאות ושרלטנות. מתקשרים שרלטנים יפנו אליכם בשאלות ובהכוונות כלליות, שיכולות להיות נכונות לכמעט כל אדם שיפנה אליהם. גם האירועים בעברכם אליהם יתייחסו יהיו כלליים ולא ספציפיים, כך שיהיה ברור שמדובר ברמאות. לרוב, גם המחיר שיגבו אלה יהיה גבוה מהמקובל. סוג נוסף של מתקשרים מהם יש להימנע הוא נביאי זעם – אנשים שיתכן כי יש להם יכולת תקשור, אך הם מתמקדים ברע ובשלילי בחייהם של המתייעצים עימם. תקשור מסוג זה יכול להיכנס לתת-המודע ולהפוך לנבואה שמגשימה את עצמה.

מתקשר הוא מדריך
אז מיהו בכל זאת מתקשר טוב, שבשירותיו רצוי להיעזר? לא זה המשמש כנביא, אלא זה המשמש כמדריך. מתקשרים מומחים אמינים לא מבשרים לכם על מות אדם קרוב או הפסד כלכלי מתקרב, אלא נותנים בידכם את הכלים (שטבועים בכם) להתמודדות עם משברים שכאלה, שהם צפויים בחייו של כל אדם. תפקידם של המתקשרים המומחים הוא פשוט – סיוע ועזרה, והעצמת האדם שיושב מצדו השני של השולחן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה