יום שבת, 17 בינואר 2015

מספר הטלפון של שירותי בריאות כללית



שירותי בריאות כללית – הגדולים והוותיקים ביותר
1,300 מרפאות, 14 בתי חולים, 400 בתי מרקחת, מכונים, מעבדות ושירות הבריאות המקיף והגדול ביותר בישראל – כל אלה נמצאים תחת המטרייה הרחבה של ארגון הבריאות הגדול והוותיק ביותר בישראל, שירותי בריאות כללית. שירותי בריאות כללית, או בשמם הנפוץ יותר – קופת חולים כללית – נוסד כארגון עזרה רפואית לפועלי ארץ ישראל, לפני יותר ממאה שנים – בשנת 1911. הוגה הרעיון היה ברל כצנלסון, והמרפאה הראשונה של קופת החולים הוקמה באוהל בפאתי פתח תקווה. במשך שנים הייתה כרוכה פעילות קופת החולים בהסתדרות – אך מאז שנת 1993 היא מתפקדת כשירות עצמאי ללא קשר להסתדרות כלל. כאמור, קופת החולים מציעה מנעד רחב של שירותים – ממרפואת שיניים, דרך מרכזי אסתטיקה ועד טיפת חלב – ולכן חשוב ללקוח להתמצא בשירותים שונים אלה ולקבל מיקוד לפנייה נוחה לקופת החולים.

מוקד קופת חולים כללית
הצורה הנוחה ביותר ליצור קשר ולקבל שירות לקוחות יעיל מהקופה היא דרך מספר הטלפון של קופת חולים כללית: 1900-72-1655. במוקד זה, לאחר בחירת שפה, תופנו למענה אנושי זמין ויעיל בשעות עבודתו – 7:00-1:00 בימי חול ו-7:00-13:00 בימי שישי וערבי חג. בשאר הזמן יפנה אתכם המוקד למענה אוטומטי. במוקד זה ניתן לקבוע תורים ולקבל מידע אודות שירותי המרפאה בצורה הנוחה ביותר.



קבלו מאתנו עצה קטנה
מענה טלפוני אנושי הוא אמנם היעיל ביותר מבחינת איכותו על פי רוב – אך חסרונו העיקרי הוא בהמתנה שחייבים לעבור בדרך אליו. המתנה זו היא לא תמיד הכרחית – מאחר ובימינו ניתן לקבל שירותים רבים דרך אתר האינטרנט. לכן – בדקו האם את השירות שלו אתם זקוקים ניתן לקבל דרך הרשת, ותחסכו לעצמכם המתנה וסרבול.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה