יום שישי, 19 ביוני 2015

שירות הלקוחות הטלפוני של 012



לקוחות 012, אם יש לכם תקלה או שאלה הנוגעת לשירות של החברה, כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם שירות הלקוחות הטלפוני של 012. השירות של החברה עומד לרשותכם לאורך כל השבוע והוא מאפשר לכם לקבל מענה יעיל לכל שאלה או לסייע לכם אם נתקלתם בתקלה. שירותי החברה הם בתחום התקשורת, הפרטים, העסקית, הביתית והסלולרית ואם אינכם נמנים עם לקוחות החברה אך מעוניינים לקבל מידע על השירות, תוכלו לעשות זאת בנוחות ומכל מקום שתבחרו.

שירות ללקוחות פרטיים
שירות הלקוחות הטלפוני של 012 ניתן ללקוחות פרטיים ועסקיים. אם אתם לקוחות פרטיים או מעוניינים להיות לקוחות של החברה, תוכלו לקבל מענה טלפוני יעיל. המענה הטלפוני יאפשר לכם לקבל מידע על אודות החבילות והמבצעים של החברה, מאפשר לכם לקבל עזרה בכל הנוגע להפעלת השירות (כמו למשל תקשורת עם חו"ל) והוא פנוי לקבל הצעות ופניות בכל נושא. אם תרצו, החברה מעמידה לרשותכם שירות באתר האינטרנט ושירות הלקוחות הטלפוני יוכל להנחות אתכם כיצד להפעיל גם את השירות הזה ולהקל עליכם לראות את החשבוניות או להיכנס לאזור האישי שלכם.

למידע נוסף לחץ כאן - 012 שירות לקוחות טלפון
 
שירות ללקוחות עסקיים
שירות הלקוחות הטלפוני של 012 ללקוחות עסקיים מאפשר לעסקים ליהנות מטכנולוגיה מתקדמת ולקבל פתרונות בתחום התקשורת הפנימית של העסק, התקשורת הסלולרית, שיחות עם חו"ל וספקי אינטרנט. בפנייה אל שירות הלקוחות הטלפוני של 012 אפשר לקבל את כל הפרטים על החבילות השונות המוצעות לעסקים.

פניה לאורך כל השבוע
שירות הלקוחות הטלפוני של 012 עובד לאורך כל השבוע ובשעות נוחות כדי להגביר את הנגישות. הפניה אל שירות הלקוחות קלה מאד, נוחה והנציגים אשר מחכים מעבר לקו ישמחו מאד לתת מענה לכל שאלה, לעדכן ולהעביר פניות במידת הצורך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה