יום ראשון, 14 ביוני 2015

גני אירועים בדרום



לבחור גני אירועים בדרום לפי הגודל המתאים
האירוע שלכם הולך ומתקרב, וברור לכם, שאתם תרצו לתאם מול מספר גני אירועים בדרום פגישות שונות, כדי שתוכלו לבחון אותם לעומק, לראות כיצד הם פועלים, לבדוק את התפריט ואת העיצוב במקום, עד שתבחרו במקום הסופי. עם זאת, יש כידוע מגוון אדיר של גני אירועים בדרום, ואם מתפזרים יותר מידי, קל ללכת לאיבוד בין סבך האפשרויות. אתם חייבים לעשות סינון ראשוני - בעיקר לפי הגודל של המקום. איך עושים זאת?

להתחשב בכמות האורחים
בעצם, השאלה הראשונה שאתם צריכים לשאול את עצמכם, בעודכם בוחרים בין גני אירועים בדרום, היא כמה אורחים צפויים להגיע לאירוע שלכם? נכון שאתם לא תדעו לומר זאת עד למספר המדויק, אבל יש לכם טווח כללי יחסית - האם מדובר על חתונה שצפויים להגיע אליה 400 איש? האם זו מסיבת בר מצווה ל90 איש? האם אתם מתכננים מסיבת ברית ענקית ל700 מוזמנים? כל אירוע יכול להיות כאמור עם כמות מוזמנים משתנה - ולרוב, גני אירועים בדרום משווקים וממתגים את עצמם לפי גודל מסוים. כך למשל, ישנם גני אירועים קטנים באזור הדרום שיכולים להתאים לאירועים של עד כ100-120 איש. הגנים הרגילים מתאימים לרוב לאירועים של עד כ400 איש - וכמובן שיש גם גני אירועים בדרום גדולים מאד, שיכולים להתאים לאירועים של עד כ1,000 איש, ולעתים אף יותר!

יש גם מקומות גמישים
חשוב מאד לציין לסיום , כי יש גם לא מעט גני אירועים בדרום שנותנים לכם פתרון גמיש. כך למשל יש גני אירועים שיש להם אגף שמתאים לאירועים קטנים - אבל יש להם גם אגף נוסף אם מדובר על אירועים גדולים יותר. כך, גם אם אתם לא בטוחים עדיין מה יהיה סוג האירוע ומה תהיה כמות המוזמנים - יש לכם את הפתרונות ההולמים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה