יום ראשון, 31 בינואר 2016

אחזקת מעליות



שיקולים בבחירת חברה שמבצעת אחזקת מעליות

אם יש לכם מעלית אתם בוודאי יודעים שחשוב מאד לבצע לה עבודות אחזקה. אחזקת מעליות מיועדת להפוך את המעלית לבטוחה ומיועדת להגן על מי שנמצא במקום, בין אם הוא זה שמשתמש במעלית ובין אם הוא פשוט מתגורר במקום.




הניסיון של החברה המבצעת

הניסיון של החברה שמבצעת את עבודות האחזקה צריך להיות מספיק כדי שזו תבצע את העבודה אצלכם. אחזקת מעליות יכולה להשפיע על הבטיחות במקום ואי אפשר להשאיר את העבודה לחברה ללא ניסיון. החברה צריכה להביא איתה ניסיון מוכח ובתחום ואף לתת שמות של ממליצים אם תרצו בכך.

המעלית שאתם צריכים לבצע לה תחזוקה

החברה אשר מבצעת את האחזקה של המעלית צריכה להכיר את סוג המעלית המדובר. כלומר, ישנו הבדל בין מעליות ביתיות לבין מעליות בבניינים רבי קומות ולכן יש לברר אם החברה מבצעת אחזקת מעליות דומות. אם תרצו בכך תוכלו גם לבקש מהחברה לקבל טלפונים של ממליצים כדי לוודא כי אתם מבצעים את הבחירה הנכונה והבטיחותית ביותר עבורכם.

זמינות הצוות המקצועי

חשוב מאד שהחברה אשר מבצעת אחזקת מעליות תוכל להציע זמינות גבוהה. הזמינות חשובה במיוחד במקרים שהמעלית נתקעת. מעבר לכך, מה שחשוב הוא שהחברה תגיע אחת לתקופה על פי התקנות ותבצע עבודות אחזקה. כמובן, אם החברה מתמחה בתחום ומבצעת את העבודות התקופתיות בצורה מקצועית הדבר יכול לגרום לכך שפשוט לא יהיה צורך בקריאה במקרה של היתקעות כי מקרים אלו פשוט לא יקרו. אבל בכל מקרה חשוב לברר עם החברה מה הזמינות שלה כך שאפשר יהיה לקרוא לה גם במקרים שנראים לא דחופים אלא פשוט מקרים שנראה כי דבר מה במעלית לא תקין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה