יום שני, 18 בינואר 2016

אור סיטי נדל"ן


יצירת פרויקטים מובילים במרכז הארץ

הדרישה למגורים באזור מרכז הארץ הולכת ועולה. רבים מעדים על כך שבמרכז הארץ ישנן יותר עבודות מאשר בשאר הארץ וכי החיים מעניינים יותר ולכן הם מחפשים אחר פרויקטים שמתקיימים במקום. חברת אור סיטי נדל"ן עושה פרויקטים בתחום הנדל"ן בעיקר במרכז הארץ. תהליך הוצאת פרויקט אל הפועל כולל זיהוי פוטנציאל נדל"ן, קבלת השטח (כלומר רכישה במכרז או כל התנהלות חוקית אחרת), תכנון הפרויקט ומכירה שלו ללקוחות הסופיים, אלו שיהיו הדיירים במקום.

במה יש להתחשב כאשר מתכננים פרויקט

תכנון של פרויקט נדל"ן לא נעשה לעולם מתוך גחמה בלבד. המטרה של כל פרויקט אותו מקימה חברת אור סיטי נדל"ן היא ללתת לדיירים את סביבת המגורים הטובה ביותר עבורם ולצורך כך החברה מביאה בחשבון את הנתונים הבאים:

·       
סביבת הפרויקט – אור סיטי נדל"ן מתחשבת בכל פרויקט לא רק בחלומות האישיים של החברה או של האדריכלים שלה אלא גם בסביבה בו הפרויקט מוקם. כלומר, יש לבחון את הכבישים שישנם באזור, ההתפתחות העתידית של האזור (כפי שהיא מתוכננת על פי תכניות העיר) וכן בחינה מה יש לשנות בסביבה כדי לאפשר לדיירים במקום את המגורים הטובים ביותר עבורם.
·       
דרישות הדיור במקום – בהתאם לסביבת המגורים אפשר להתחיל לתכנן את החלום אותו תבנה החברה בסופו של דבר. החברה בוחנת אם ישנן מגבלות במקום, מהם היתרונות שאפשר להביא לידי ביטוי בתכניות כשהמטרה היא ליצור אזור מגורים אידאלי למתגוררים במקום ולסביבה.
·       
התאמה של הפרויקט לדיירים המיועדים – לעתים ישנן דרישות שונות של הדיירים שרוכשים דירות בפרויקט ואז אור סיטי נדל"ן בוחנת כיצד אפשר להתאים את הדרישות הללו מבחינת המפרט בדירה המבוקשת לביצוע השינוי וההתאמה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה