יום שבת, 14 בינואר 2017

עגילי יהלום



מאפייני עגילי יהלום

כיצד לבחור תכשיט לאירוסים
אירוסים הינם אירוע מרגש בחייו של כל זוג. האירוסים ראויים למתנה מושקעת ומרשימה. אנשים רבים נוהגים להעניק תכשיטים לכבוד מסיבות אירוסים או לרגל אירוסיהם של קרוביהם. גם החתן בר המזל יכול להעניק לזוגתו תכשיט מיוחד. תכשיט נפוץ לחגיגות אירוסים הינו עגילי יהלום. עגילי יהלום הולמים את תנוכה של כל אישה ומהווים מתנה יוקרתית, זמינה ומושקעת. במאמר הבא נפרט את מאפייני עגילי היהלום השונים, כך שתוכלו להתמקד על עגילי היהלום הראויים ביותר למאורע משמח זה.



מאפיינים עגילי יהלום
·         צבע: עגילי יהלום לרוב משובצים בכסף, זהב צהוב וזהב לבן. היהלומים שבמרכז העגילים לרוב שקופים ובוהקים.
·         צורה: עגילי יהלום יכולים להגיע בצורה הקלאסית של יהלום המשובץ בחומר מעוגל, ויכולים גם לשבץ צורות שונות ומגוונות, כמו מעוינים, טיפות, פתיתי שלג וכוכבים. בחלק מעגילי היהלום משובץ רק יהלום אחד גדול, ובחלקם הרבה יהלומים קטנים משובצים זה לצד זה. קיימים עגילי יהלום הצמודים לתנוך ועגילי יהלום תלויים. העגילים התלויים לרוב מרהיבים יותר מבחינת עיצוביהם ומאפשרים יצירת צורות גדולות ומורכבות יותר.
·         מחיר: עגילי יהלומים עולים בין כמה אלפי לכמה עשרות אלפי שקלים. המחיר מושפע מן החומר בו משובצים היהלומים, גודל היהלומים, הגוון שלהם וסוגם.
עגילי יהלום מהווים מתנה מוצלחת לכל כלה לעתיד
אנו ממליצים על רכישת עגילי יהלום כמתנה של פעם בחיים. אחד מהאירועים המשמעותיים ביותר בחיינו הוא האירוסים שלנו, ויש לחגוג אותם בהתאם. השקיעו בעגילים יפים ואיכותיים, אשר ילוו את הכלה לאורך כל חייה. כל פעם שהכלה תענוג את העגילים היא תיזכר ביום האירוסים שלה, עליו תוכל לספר לחברותיה וילדיה. עגילי יהלום מהווים גם מתנה טובה להעביר לילדים בבוא העת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה