יום ראשון, 22 בינואר 2017

עופרים



טיולים ואירועים עם חברת עופרים
"עופרים" היא חברת טיולים שמתמחה בטיולי פנויים פנויות. המשמעות היא שבאמצעות החברה ניתן לרכז שורה ארוכה של יתרונות תחת קורת גג אחת. ליבת ההתמחות של החברה היא בהתאמת הטיולים לצרכים של קהל היעד.

החברה מפעילה טיולים מודרכים בכל רחבי הארץ והעולם, היא מגוונת את תפריט האירועים לעיתים קרובות והיא מעמידה לרשות המטיילים אנשי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר. במקביל, פנויים ופנויות יכולים להצטרף לטיול כדי להגדיל את הסיכוי למצוא אהבה ולפתח קשרים רומנטיים.

יש מספר שירותים בולטים שכדאי לציין בהקשר של חברת עופרים. השירות העיקרי הוא טיול בארץ מדי יום שבת. כל הטיולים האלה מודרכים על ידי מדריכים מנוסים ומלווים בצוות מקצועי ומיומן. במסגרת טיולים בארץ בימי שבת מתבצעת חלוקה לקבוצות גיל שונות, כאשר המטרה היא שכל אחד יוכל להרגיש בטוח ולמצוא את מקומו בשלווה ובתנאים אופטימאליים.


נופשים, סדנאות ומסיבות

מלבד טיולים בארץ בימי שבת, חברת עופרים מציעה גם נופשים וסופי שבוע בארץ. זו חוויה ארוכה יותר שבה ניתן לנצל את ההזדמנות על מנת לפתח קשרים עמוקים ומבוססים יותר. מי שזה לא מספיק לו יכול גם להצטרף לנופשים וטיולים מאורגנים בחו"ל, עם יעדים במזרח ובמערב אירופה, במדינות רחוקות ואפילו באפריקה ולפלנד.

כמו כן, בחברת עופרים מציעים מסיבות וסדנאות. כל מסיבה מתוכננת בקפידה והיא נערכת במטרה לסייע לפנויים ולפנויות להרגיש בנוח. המסיבות נערכות באווירה משוחררת ונעימה והן מתאימות לרווקים ורווקות בכל הגילאים.

לבסוף, חברת עופרים מציעה הרשמה לסדנאות. אלו סדנאות לפנויים ופנויות שבהן משולבים תכנים שקשורים לטיולים, הרצאות והתנסות מעשית. אין צורך בניסיון או רקע מסוימים כדי ליהנות מהסדנאות, בעיקר אם מגיעים עם ראש פתוח לחוויות חדשות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה