יום שבת, 27 במאי 2017

הלוואה בערבות המדינה



הלוואה בערבות המדינה

האם ב-ודאות תאושר לי הלוואה בערבות המדינה?

אם אתם חפצים בהלוואה בערבות המדינה, כדאי מאוד שתכירו את המנגנון שמאשר אותה ומה התנאים שהועדה הבודקת דורשת. הלוואה בערבות המדינה היא הלוואה כדאית כלל עסק ועולה מתוך הצורך של העסק לקבל תזרים מזומנים נגיש ופשוט כדי שהעסק לא יתמוטט. לא תמיד ההלוואה מאושרת ויש ועדה שלוקח לה כמה שבועות כדי להחליט האם אתם זכאים לה או לא. לא בטוח שהיא תאושר ולכן יש להתכונן היטב כדי למקסם את הסיכויים שלכם לקבל אותה. ישנם יועצים ואף חברות שלמות שמתעסקות בעזרה לעסקים קטנים לקבל את גיוס הכספים שהם צריכים ומומלץ לשקול שימוש באחד מהם.




חובה עליכם להתמקח על התנאים וגובה ההלוואה

יש כלל שאומר שאסור לכם להסכים לקבל את ההצעה הראשונה שנותנים לכם וחשוב לבדוק את כל האפשרויות. ישנן חברות רבות שנותנות לכם אפשרויות רבות לגיוס שאתם צריכים וחשוב לשקול היטב את התשלומים שמאפשרים לכם להחזיר את הסכום, את גובה הריבית וגם את סכום ההלוואה שמוכנים להעניק. בכל מקרה, גם אם נותנים לכם הלוואה משתלמת בין אם מדובר על הלוואה מחברת אשראי, מהבנק, או הלוואה בערבות המדינה, חשוב שתתמקחו על התנאים כיוון שכמעט תמיד ניתן לשנות אותם לטובתכם ולו במעט.

הלוואה הכרחית לקידום העסק שלכם

הלוואה בערבות המדינה היא הלוואה מבורכת שהמדינה נותנת בשמחה רבה לעסקים כדי לפתח את עולם העצמאיים. לא קל להיות עצמאי במדינת ישראל והתשלומים שנאלצים להתמודד איתם עסקים גבוהים מאוד החל מתשלומי ארנונה גבוהים ועד תשלומי חשבונות חשמל מנופחים. עסקים רבים, גם כשהם מרוויחים, נקלעים למצבים בהם נגמר להם המזומן וגם אם הכסף ייכנס בעתיד מעסקאות שכבר בוצעו, הלוואה בערבות המדינה יכולה למנוע מהם התמוטטות ולאפשר להם לשגשג ולהתרחב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה