יום שבת, 27 במאי 2017

טיולים לפיליפינים



טיולים לפיליפינים

שפה פשוטה להבנה

אמנם נשמע לכם מוזר כי טיולים לפיליפינים מציעים תקשורת טובה יותר עם המקומיים, אך תתפלאו לשמוע שהשפה הרשמית השנייה שלהם היא אנגלית. נוכח העובדה שהם היו קולוניה אמריקאית במשך זמן רב נותנת לכם אפשרות ליהנות מכך ולהצליח לתקשר איתם מה שיהפוך את כל הטיול שלכם לקל יותר ואף מרתק יותר. שיחה עם המקומיים יכולה להפוך כל טיול, טיול יחיד, טיול זוגי או טיול משפחתי, לפורה יותר, מעמיק יותר ואף מלמד יותר. המקומיים יכולים להסביר לכם על התרבות שלהם, להיכנס אתכם לשיחות קטנות שיתנו לכם להתרשם מהמחשבות שלהם ומשגרת החיים שם ואף לקבל הסברים במהלך האטרקציות השונות עם אנגלית ברורה וקוהרנטית.




טיולים לפיליפינים מציעים טיסות נוחות ומחירים זולים

אחד היתרונות הגדולים במזרח הם העלויות הנוחות. אמנם הטיסה לא זולה כמו הטיול עצמו אך היא עדיין לא יקרה נוכח המרחק, בין שש מאות לאלף דולר, תלוי כמה אתם מוכשרים בלהזמין כרטיסי טיסה בתזמונים הנכונים. אך בכל מה שקשור למחייה, ללינה ולאוכל, תוכלו ליהנות מהחיים שתמיד רציתם. תקנו מה שתרצו, תטעמו את כול הדברים בלי להרגיש לא בסדר עם עצמכם, תוכלו ללכת למסעדות מערביות ויחד עם זאת למסעדות מקומיות כאשר תמיד תקבלו מחירים הוגנים שבארץ אתם עוד תתגעגעו אליהם הרבה. עם זאת יש להיזהר כי בכל זאת מדובר במזרח הרחוק, מומלץ לאכול במקומות מומלצים ולא אתגר את הקיבה שלכם יותר מידי.

התרבות המרתקת תגרום לכם להתאהב

מלבד הנופים המדהימים, השפה הנוחה והמחירים שיגרמו לנו לגעגועים, הפיליפינים עצמם מסקרנים מאוד ודרך החיים שלהם ייחודית. טיולים לפיליפינים נותנים לכל אחד את האפשרות להיחשף לעולם שלהם, כאשר העובדה שהם יודעים אנגלית עוזרת מאוד. יש להם מוטו לחיים ששקול ל"מה שיהיה יהיה", גישה מאוד שמחה לחיים שמסתפקת במה שיש ונהנית ממה שיש ולא סובלת ממה שאין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה