יום ראשון, 15 באוקטובר 2017

לעשות טוב


כל אחד מאתנו עד להמון עוולות ובעיות בעולם שלנו, ורבים רוצים לתקן זאת
העולם שבו אנחנו חיים רחוק מלהיות מושלם, וכל אחד מאתנו מבין זאת היטב. כל אחד מאתנו צריך רק להסתכל מרחק קצר מאוד מאיפה שהוא נמצא בכדי למצוא בעיות ועוולות שמשוועות לתיקון – החל בעניים שמחטטים בפחים בשביל למצוא בקבוק למחזור בשווי אגורות מעטות, דרך קשישים בודדים שמעבירים ימיהם בבית קר ומנוכר, ועד בעלי חיים עזובים ופצועים שננטשים במקלטים ובאומללות. ברור אם כן מדוע אנשים רבים מחליטים לעשות שינוי, ומחליטים שהמטרה שלהם, בזמן הפנוי ובמאמצים שזמינים להם, היא לעשות טוב.




אם אתם רוצים לעשות טוב בעולם, אתם צריכים לחשוב איך הכי נכון לעשות זאת
בשביל לעשות טוב, צריך להבין בראש ובראשונה מה הטוב שאתם רוצים ליצור – כיצד תהפכו את העולם שלכם לטוב יותר? בישראל כיום פועלים מאות ארגונים שמחפשים פעילים ומתנדבים שיעזרו להם לפעול למען מטרות טובות. תוכלו להתנדב במקלט לבעלי חיים ולהכניס אור לחיים של יצורים אומללים. מנגד, תוכלו לתרום כסף, זמן ומאמץ עבור עניים, ולסייע בחלוקות מזון למשפחות מחוסרות יכולת לקראת החגים. תוכלו להחליט שאתם מתנדבים עם קשישים בודדים וניצולי שואה, בכדי להבטיח שאנחנו לא שוכחים את האנשים המבוגרים והחלשים בחברה שלנו. האפשרויות שעומדות בפניכם הן רבות מספור – אתם רק צריכים להבין מה אתם רוצים לעשות.

לעשות טוב – להפוך את העולם שלכם לטוב יותר
כשכל אחד מאתנו יחליט שהוא מתחיל לעשות טוב, במטרה להפוך את הסביבה שלו לטובה יותר, אנחנו נהפוך את העולם כולו לטוב יותר. זה מתחיל בהחלטה של כל אחד ואחד מאתנו, וממשיך ביצירת גל של שינוי אמיתי. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא את הצעד הראשון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה