יום שלישי, 12 בדצמבר 2017

מענה טלפוני לעסקים



ללקוחות שלכם נמאס לחכות על הקו?
אם אתם בעלי עסק, ודאי אחת הדאגות שעומדת תמיד בראש סדר העדיפויות שלכם היא הנושא של שימור לקוחות. ואם יש משהו שרוב הלקוחות, ובמיוחד במדינת ישראל, שונאים במיוחד – זה לא לקבל מענה לשיחות שלהם. לקוח מצפה לקבל מענה טלפוני לשיחות שלו תוך זמן סביר מרגע החיוג, ושמענה זה יהיה יעיל, אדיב ואינפורמטיבי. עם זאת, לבעלי עסקים רבים קשה להעסיק מספיק עובדים שיענו לשיחות של הלקוחות, יענו על הצרכים שלהם בשיחות אלו ויהיו זמינים בכל שעות היממה, בכל יום מימות השבוע. מכל הסיבות שפורטו, לא מפתיע לגלות שבעלי עסקים רבים בוחרים להצטרף לשירות מענה טלפוני לעסקים.

מהו שירות מענה טלפוני לעסקים?
מענה טלפוני לעסקים הוא למעשה סוג של מיקור חוץ לכל הנושא של מענה לשיחות של לקוחות וטיפול בהן. חברות המציעות שירות זה, מעסיקות מוקדנים שהוכשרו ספציפית למטרה זו - מענה לכל לקוח של כל חברה, טיפול בפנייתו ביעילות ובאדיבות וכמובן תיעוד פרטי השיחה. השירות הוא אמנם כללי לכל מיני עסקים, אולם מותאם ספציפית לצרכים של כל בעל עסק. יחד איתו נבנה תסריט המפרט כיצד יש לטפל בכל נושא, וניתנים שירותים נוספים במידה ובעל העסק מעוניין, כמו שירות קביעת פגישות וניהול לו"ז ושירות גביית כספים במידה ורלוונטי לעסק הספציפי. באופן עקרוני, השירות ניתן 24/7 אולם עסקים שומרי שבת יכולים להגדיר שעות וימים שבהם לא יופעל השירות.

העברת המידע ללקוח
כחלק מהשכרת שירות מענה טלפוני לעסקים, מרוכז כל המידע מהשיחות שהתקבלו ומועבר בצורה מסודרת אל בית העסק הלקוח. המידע יכול להיות מועבר באופן מידי לאחר כל שיחה או בצורה מרוכזת פעם ביום, בשבוע או בחודש.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה