יום שני, 13 במאי 2019

שירות מענה אנושי איכותי


שירות מענה אנושי יכול להיות אחד השירותים החשובים ביותר שהעסק שלכם יקבל. כיצד הוא מסייע לעסק? האם יש לו גם חסרונות? הנה כמה יתרונות חשובים של שירות מענה אנושי שיסבירו לכם מדוע זה השירות הכי טוב לעסק שלכם.

מענה אישי לכל לקוח
מי שרוצה לקבל מענה אישי חייב לגשת למקומות שמספקים שירות מענה אנושי איכותי. מענה אנושי הוא מענה אישי במיוחד כיוון שאדם הוא זה שמדבר אליכם ולא מכונה. כאשר אנו נפגשים עם מענה אוטומטי אנו יכולים לסבול מאוד, לעתים ההמתנה תהיה ארוכה ולא נוכל לקבל חלק מתשובות. לכן חשוב מאוד לזכור לספק את השירות המענה אנושי עד כמה שניתן לכל הלקוחות שלכם בכל השעות. כאשר יש אנושי הכל הופך להיות הרבה יותר נוח והוא שווה את המחיר שמשלמים עליו. הלקוחות ימליצו על השירות שלכם ואתם תרחיבו את מעגל הלקוחות. 

אתם יכולים להמשיך לעבוד
הרחבת מעגל הלקוחות לא מתאפשרת רק בגלל שהשירות שאתם מציעים יהיה טוב יותר אלא גם בגלל שהוא מאפשר לכם להמשיך לעבוד. תארו לכם בית מלאכה שיש בו שלושה עובדים שעובדים ללא הרף כל שעות היממה. כאשר מתקשר אליהם לקוח נוסך הם צריכים לספק לו את השירות, אך מצד שני אחד מהעובדים ייאלץ להפסיד לעבוד ולעתים גם ישאל את העובדים האחרים כל מיני שאלות. הבעיה הזו נפתרת עם שירות מענה אנושי.

המחיר זול במיוחד
המחיר של מענה אנושי יכול להיות יקר הרבה יותר ממענה אוטומטי אך בכל זאת מדובר על שירות זול מאוד ביחס ליתרונות שלו. המחיר יכול להיות בין 200 ועד 400 שקלים לעסק קטן בממוצע ובפועל הוא יכניס לעסק הרבה יותר כסף בגלל החיסכון בעבודה והרחבת מעגל הלקוחות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה