יום שלישי, 4 ביוני 2019

שירותיו של עו"ד תעבורה


עו"ד תעבורה יכול לעלות לא מעט אך בכל זאת כדאי להשקיע בו. למה כדאי להשקיע בו? כמה באמת עולה עו"ד תעבורה? מה בכלל משפיע על המחיר שלו? והכי חשוב- האם יש בעיות משפטיות בתחום התעבורה שנוכל לפתור לבד בלי עו"ד תעבורה והאם זה בכלל כדאי? כל התשובות במאמר הבא.

האם חייבים להיעזר בעו"ד תעבורה?
שירותיו של עו"ד תעבורה יעזרו בכל בעיה שקשורה בנושא אך אם מדובר על בעיה קטנה שלדעתכם אתם יכולים לפתור לבד, לא כדאי להיעזר בו. השיקול אם להיעזר בו או לא בבעיות קטנות הוא נטו כלכלי כיוון ששכר הטרחה של עורך דין יכול להגיע למאות שקלים גם בבעיה יחסית קטנה שדורשת ייעוץ ושליחת מסמכים בלבד. אתם חייבים להיעזר בעו"ד תחבורה כאשר אתם מגיעים לבית משפט כי רק הוא יכול לייצג אתכם בצורה נכונה בגלל שיש צורך בהבנה משפטית, ולא רק באמת שיכולה להיות לצדכם.

מה העלות של עו"ד תעבורה ומה משפיע עליה?
העלות של עו"ד תעבורה יכולה להיות גבוהה מאוד בעיקר אם מדובר על תיקים מסובכים. למשל, אם יש נהג שמואשם בתאונת פגע וברח אז שכר הטרחה של עורך הדין יכול להיות גבוה מאוד כי הוא נדרש לבצע כל מיני פעולות קשות כמו הגשת ערעורים, ליטיגציה מול עורך הדין של הנאשמים וכולי. אם יש צורך בהגשת מסמכים בלבד כמו למשל במקרה של ביטול דו"חות, אתם יכולים ליהנות משכר טרחה הרבה יותר נמוך. כמובן שיש חשיבות גם לניסיון של עורך הדין ולשם שיש לו בתחום.

למה כדאי להשקיע בעו"ד מנוסה?
אם מדובר בבעיה קשה מאוד שמסכנת לא רק את רישיון הנהיגה שלכם אלא גם את החופש שלכם, חשוב להשקיע בעורך דין מנוסה וזאת כדי לשפר את הסיכויים שלכם להיות זכאים או להמתיק את העונש הצפוי. זה שווה כל שקל ושקל.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה