יום שני, 24 ביוני 2019

טיול לפיליפינים

איי הפיליפינים נמצאים במרחק טיסה ארוך יחסית מישראל אך יש קווי תעופה ישירים אליהם. בנוסף, ישראלים רבים מגלים כיום את היתרונות של איי הפיליפינים בכל מה שנוגע לחופשה משפחתית או לירח דבש רומנטי עם בני זוג. בנוסף, ניתן לראות ביקוש לטיולים בפיליפינים אצל מבוגרים, בני גיל הזהב וכמובן הורים לילדים. לפיכך, הדבר היחיד שצריך לשים לב אליו הוא השלבים הנכונים עבור התכנון של הטיול המושלם.

בשלב הראשון של תכנון טיול לפיליפינים צריך להחליט על תאריך או על טווח תאריכים ריאלי. כמו תמיד בענף התיירות, רצוי לשמור על גמישות כדי לחסוך בהוצאות ולמצוא את התאריך שממנו יהיה הכי קל להגיע לאתרים ולאטרקציות. במקביל, ניתן לאסוף מידע על תנאי האקלים השונים בפיליפינים לאורך השנה ולקבל המלצות מאנשים שכבר ביקרו בהם.

בשלב השני של תכנון טיול לפיליפינים משתמשים בטווח התאריכים על מנת למצוא ולהזמין בתי מלון. זה גם השלב שבו מחליטים על האופי של מסלול הטיול, כמה ימים נשארים בכל אי וכיצד מגיעים ממקום למקום. אם יש בכך צורך, אפשר להכניס אל תוך מערכת השיקולים את העניין הכספי ואת מסגרת התקציב.



מתי כדאי טיול מאורגן?
האמת היא שאת רוב השלבים של תכנון חופשה באיי הפיליפינים אפשר לחסוך בעזרת טיול מאורגן. נכון להיום, טיול מאורגן מייצג את האופציה המשתלמת ביותר עבור מי שרוצה לבקר בפיליפינים אך לא מעוניין לבזבז זמן על הכנות מוקדמות. בעזרת טיול מאורגן אפשר להספיק לראות את כל המקומות השווים של הפיליפינים, לחסוך בהוצאות ולקבל גם מידע מקצועי ממדריכים מנוסים.

לסיכום, יש הרבה מסלולים ואפשרויות של טיול לפיליפינים ולכן הכי חשוב למצוא את זה שמתאים להעדפות האישיות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה