יום שבת, 12 בדצמבר 2015

אתרי הכרויות



אם עדיין טרם יצא לכם להתנסות בהיכרות דרך אתרי הכרויות באינטרנט – בוודאי כבר שמעתם על זה, כולם מדברים על זה בסביבה שלכם. מדברים על זה בכל מקום: בעיתונים, בפרסומות בטלוויזיה, בפינת הקפה במשרד שלכם, וכמובן באינטרנט שעמוס לעייפה במאמרים הודות אתרי הכרויות למכביר. יתכן שיצא לכם לבדוק את אחד מאתרי ההיכרויות, רק כדי להציץ ולבדוק על מה כולם מדברים, מה הסיפור הגדול, מה הרעש והמהומה, אבל מסיבה זו או אחרת עדיין לא ניסיתם להכיר באמת דרך אתרי ההיכרויות וחבל, אתם מפספסים, לפי נתונים מחקריים המון זוגות נישאו השנה דרך אתרים אלו, אז אם אינכם רוצים יותר להישאר לבד, כנסו לאתרים אלו והתחילו להכיר.



מה חשוב לדעת על אתרי הכרויות -
אתרי הכרויות באינטרנט מהווים למעשה מקום מפגש של נשים וגברים בודדים, אשר מחפשים זוגיות. האינטרנט מאפשר לאנשים רבים ליצור קשרים רומנטיים. הוא גם מסייע בתהליך בו האישה אמורה להמתין לגבר שיתחיל אתה, פה האישה היא גם יוזמת את תחילת הקשר ושוברת את הסטריאוטיפ שהגבר אמור להתחיל אתה. מסקר שנערך התגלה כי חמישים אחוז סברו כי אפשר להתאהב במישהו שמעולם לא ראו אותו וחמישה עשר אחוזים טענו שרק מכוערים נאלצים להכיר בשיטה כזו. הסיבות שמשתמשי בכלי של אתרי הכרויות הן כי הוא זמין וזול וכי הוא כלי התלוי רק באדם המחפש ואינו זקוק לטובות של אחרים או ליד הגורל ובנוסף, היצע המועמדים הוא גדול מאוד.

הופעתה של התקשורת המתווכת מחשב מציגה לנו תקשורת בין אישית, כמו סוג חדש של מערכות יחסים. בחברות שונות מתמסדים דפוסי הכרות ושידוך שונים. בחברה הישראלית, המסורתית והחילונית, מציאת בן זוג נתפסת כפעילות פרטית, המתרחשת במקריות ותלויה בכישוריו האישיים של הבן אדם.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה