יום רביעי, 9 במרץ 2016

מסולולי טיולי ג'יפים בפירנאים


אתה מתכנן לצאת לחופשה כבר שנה, אבל בכל פעם שאתה בא לבקש חופשה מהבוס שלך – הוא מלא בתירוצים מדוע לא לתת לך לצאת לחופשה "דווקא עכשיו" – זה לא זמן טוב, עכשיו עובדים על הדו"ח השנתי, תיכף תקבל קביעות, יש לעשות מאזנים, בדיוק אני מכין את ההמלצות עליך, אתה צריך להכשיר עובד חדש והרשימה ארוכה ומסתעפת. אתה חייב להיות אסרטיבי מול הבוס שלך. כמה זמן תיתן לו לנהל עבורך את החיים הפרטיים שלך? תמיד חלמת על טיולי ג'יפים בפירנאים, הגיע הזמן שתממש את החלום שלך. גש אליו עם תאריך יעד מוגדר מראש ואל תסכים לקבל שום תירוץ. הפעם תהיה אתה זה שקובע את המהלכים במשחק השטני הזה. אל תיגרר למשחק שהוא משחק אתך, הוא משחק לשווא עם הרגשות שלך, הוא עובד יופי על רגשות המצפון שלך. תנקה את המצפון שלך ותבוא אליו עם דרישות, תבקש חופשה לפחות בת שבועיים, אל תתפשר, גם לך מגיע לצאת לחופשה של טיולי ג'יפים בפירנאים כמו ששאר העובדים יצאו, אתה לא בן חריג, זה שאתה בן אדם טוב, לא אומר שצריך להתנהג אליך ככה...




טיולי ג'יפים בפירנאים – הפארק הלאומי אורדיסה והר פרדידו –
טיולי ג'יפים בפירנאים יכירו לכם את הפארק הלאומי אורדיסה והר פרדידו – קניון אניסקלו וקניון ארסס. בשל אורכו המאוד ארוך של המסלול יוצאים מאוד מוקדם בבוקר מהעיירה איינסה ונוסעים בצפון לאורך נהר ולוס לעבר קניון אניסקלו.

לאחר כשני קילומטר הכביש הצר חוצה את הנהר על גבי גשר בטון על גדתו השמאלית וכמה מאות מטרים לאחר מכן מתחיל הקניון של ולוס. עומק הקניון הינו כמה מאות מטרים, ובקרקעית שלו נמצאים מים צלולים ומספר בריכות טבעיות גדולות במיוחד.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה