יום ראשון, 15 באוקטובר 2017

אריזת מזון



חלוקת מזון לנזקקים היא פעילות התנדבותית חשובה ולא פשוטה
אם אתם לא יודעים בדיוק במה מדובר, נפתח ונסביר כי עמותות שונות פועלות במרבית ערי הארץ בפעילות של חלוקת מזון – פעילות התנדבותית שבה מזון נתרם, ממוין ומחולק מדי שבוע למשפחות ולאנשים הזקוקים לכך ביותר. פעילות זו דורשת עבודה ומאמץ ממספר גורמים – החל במתנדבים העומדים בכניסה לסופרמרקטים ומגייסים תרומות של מוצרי מזון שונים ועד הנהגים והמתנדבים המביאים את המזון אל המשפחות השונות. עם זאת, ישנו שלב אמצעי, של סידור, מיון ואריזת מזון – וזה שלב חשוב באותה המידה.




בכדי שהמזון יחולק בצורה נכונה, ראשית יש לבצע מיון ואריזת מזון
כאמור, השלב הראשון של חלוקת המזון לנזקקים כולל גיוס תרומות של מוצרי מזון שונים בסופרים. לאחר מכן, מובאים המוצרים כולם למוקד התנדבות מרכזי שבו פועלות העמותות העוסקות בכך. שם, יש צורך למיין את כל מוצרי המזון ולהתחיל בחלוקה שלהם לארגזים ובאריזה שלהם, בהתאם למספר הנפשות בכל משפחת יעד ובצורה שתספיק לסוף השבוע או החג הקרובים. פעולה זו של אריזת מזון היא מסובכת יותר מכפי שהיא נדמית, והיא בעיקר דורשת כוח אדם רב ומאמץ – במיוחד כאשר כוח האדם מצומצם. משום כך, התנדבות במסגרת אריזת המזון היא בעלת חשיבות לא קטנה – ובהחלט יתכן שמדובר בהתנדבות המתאימה לכם.

גם אם אתם לא יכולים להקדיש הרבה זמן ומאמץ להתנדבות – אריזת מזון היא פשוטה ומשמעותית
אריזת מזון היא דוגמה קלאסית לפעילות התנדבותית שמתאימה מאוד גם למי שלא יכול להקדיש הרבה מאוד זמן להתנדבות בכל שבוע. גם אם מגיעים פעם בשבוע, לשעה אחת, מסייעים מאוד לעמותות ולמתנדבים לעשות סדר במוצרי המזון, למיין ולארוז אותם – והופכים את הפעילות כולה לפשוטה וקלה יותר, וכך מסייעים בשינוי חייהם של מי שזקוקים לכך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה