יום ראשון, 17 במרץ 2019

פסילת אי התאמה אישיותית


יכול להיות שאתם לא מתאימים לנהיגה
אי התאמה אישיותיות היא אחד הטיעונים המעצבנים והמוזרים ביותר שתפגשו במהלך חייכם,  גם כי היא לא מובנת כל כך וגם כי היא למעשה פוסלת את רישיון הנהיגה שלכם. מה זו אי ההתאמה הזו ומאיפה היא באה? לא תמיד ברור מה זה בכלל אומר ומה אפשר לעשות אך אי התאמה אישיותיות ללא ספק תפגע בחיים שלכם באופן ניכר כי זה אומר שאין לכם רישיון נהיגה. הנה כמה דוגמאות שיעזרו לכם להבין מתי המכון הרפואי לבטיחות בדרכים פוסל את הרישיון בעקבות אי התאמה אישיותית.
מקרים לדוגמה של אי התאמה אישיותית

  • פסילת אי התאמה אישיותית יכולה להיות כל דבר, גם במישורים שאנו חושבים שאין להם כל יכולת השפעה על רישיון הנהיגה. לדוגמה, חייל שיצא מהצבא בגלל סיבות נפשיות, יכול למצוא את עצמו ללא רישיון נהיגה מה שיכול להיות קריטי לחייו באזרחות.

  • אדם שמקבל עצות מרופא המשפחה שלו לגבי הרגלי שתייה חמורים שמהם הוא סובל כבר כמה שנים ועובר תהליכי גמלה יוכל לקבל זימון למכון הרפואי לבטיחות בדרכים כדי להגיע לבדיקות, שם יבדקו אותו ויגלו שהוא אינו כשיר לנהיגה.


אפשר לערער על ההחלטה
לא תמיד המכון הרפואי לבטיחות בדרכים צודק בטיעונים שלו. אם אתם רוצים וכנראה גם צריכים את רישיון הנהיגה שלכם חזרה, מומלץ לשכור את שירותיו של עורך דין מומחה לתחום התעבורה שימצא את הצדדים הבעייתיים בנימוקי המכון הרפואי לבטיחות בדרכים, הוא יסביר לכם אלו חוות דעת מקצועיות תם צריכים להמציא וכל שאר הנתונים כדי שהמכון הרפואי ו-ועדת הערר אליה מגישים את הערעור יבינו שהסיכון שהוא יגרום נזק לסביבה אפילו מפאת מצבו הנפשי לא חמורות עד כדי סיכון ממשי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה