יום רביעי, 6 בינואר 2021

כמה עולה טיול מאורגן לפיליפינים?

פרמטרים שונים משפיעים על המחיר של טיול מאורגן לפיליפינים וגורמים לכך שיהיו פערים של עשרות אחוזים בין חברות הטיולים השונות. עם זאת, הפרמטרים פחות או יותר חוזרים על עצמם בכל חברה. לכן, מי שרוצה לתכנן טיול מאורגן לפיליפינים על פי מסגרת התקציב שעומדת לרשותו חייב להכיר את הפרמטרים שמשפיעים על המחיר.

הפרמטר העיקרי שיקבע כמה יעלה טיול מאורגן לפיליפינים הוא משך המסלול. ככל שהמסלול ארוך יותר וכולל מספר רב של ימים, כך המחיר יזנק. הסיבה לכך היא שבמסלול ארוך צריך לשלם למדריך, לממן את מקומות הלינה, להביא בחשבון ביקור ביעדים ואטרקציות וכן הלאה. פרמטר אחר שיקבע את המחיר של טיול מאורגן לפיליפינים הוא רמת הביצוע. בפועל, יש פערי מחירים בין מסלולי הטיול גם בגלל שכל אחד מהם הוא ברמה מעט אחרת. את ההבדלים אפשר לראות בין טיולים מאורגנים שמיועדים לתרמילאים או לזוגות צעירים שאין להם דרישות גבוהות לגבי מקומות הלינה או האוכל – לעומת הורים לילדים ואנשים מבוגרים יותר שמחפשים אחר חוויה אקסקלוסיבית. 

מה הקשר בין התאריך לבין המחיר של הטיול?

אי אפשר להשוות בין מחירים של טיול מאורגן לפיליפינים בלי להתייחס אל התאריך. כמו בטיולים אחרים ובכלל בענף התיירות, יש משמעות אדירה לשאלה מתי הטיסה ממריאה, מתי חוזרים ובאיזה תאריכים בדיוק בוחרים לישון בבתי המלון השונים של איי הפיליפינים. לכן, קיימים למשל פערי מחירים בין העלות הממוצעת של טיול מאורגן לפיליפינים בקיץ ובחופש הגדול – לבין המחיר של אותו טיול בעונות המעבר או בחורף. בסופו של דבר, הכנת שיעורי הבית אמורה לספק את כל הפרטים גם לגבי חיסכון בהוצאות על טיול מאורגן לפיליפינים ובלי להתפשר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה