יום שני, 15 במרץ 2021

יצירת קשר עם חברת מעליות

יש כמה סיטואציות שמחייבות יצירת קשר עם חברת מעליות מקצועית. קודם כל, חשוב מאוד ליצור קשר עם חברה כזו במידה ורוצים להשתמש בשירות שלה לטובת התקנה של מעלית חדשה. זה בדיוק מה שקבלני בניין עושים בעת הקמת פרויקט חדש, או בכל מקרה שבו מוסיפים מעליות לבניינים ישנים במסגרת פרויקטים של תמ"א 38 או התחדשות עירונית. אז למרות שהקבלן הוא זה שאחראי על הפרויקט, יש צורך במעורבות של חברת מעליות על מנת לבצע את ההוספה שלה אל המבנה.

מקרים אחרים שבהם יוצרים קשר עם חברת מעליות הם כמובן של תקלות ובעיות. אם יש תקלות במעלית הקיימת, לא תהיה שום אפשרות לתקן אותה בצורה עצמאית. במקום זה, יוצרים קשר עם חברת מעליות ובודקים איזה סוג של שירותים היא מציעה. יתרה על כך, יש מקרים שבהם אפשר להפעיל תקופת אחריות מקורית של היצרן וכך לתקן את התקלה – אבל בלי לפנות אל חברת מעליות מקצועית.

כך בוחרים את החברה הכי מקצועית

החדשות הטובות הן שאפשר לקבל מראש את כל המידע הרלוונטי לגבי סוג כזה או אחר של חברת מעליות. בשביל למצוא את המידע הכי מתאים, יש מקום להיעזר באתרי אינטרנט, רשתות חברתיות ופורומים שעוסקים בנושא.

חשוב מאוד לבחור חברת מעליות מקצועית וברמה גבוהה. סוג השירות ייקבע לעיתים קרובות לפי רמת המקצועיות של החברה, מספר שנות הניסיון שיש לה והיכולת שלה להתאים פתרונות לכל תקלה או בעיה. אם רוצים לבחור חברה מקצועית, לא מספיק לבדוק למשל איזה שירות היא מציעה או אפילו כמה הוא עולה. לצד שיקולים כאלה, צריך לברר כמה המלצות יש עליה והאם היא מספיק מנוסה.


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה