יום שני, 6 בדצמבר 2021

שיזוף עצמי

 

מה צריך לדעת לפני שמתחילים שיזוף עצמי?

המטרה של שיזוף עצמי היא להשיג מראה שזוף, אחיד ואסתטי בכל האזורים של הגוף אבל בלי להיות תלויים בקרני השמש. מהרגע שבו מנתקים את התלות בשמש, מרוויחים את השיפור באיכות החיים ומגנים על העור מפני קרינה. יתרה על כך, המשמעות האופרטיבית של שיזוף עצמי היא שלא חייבים להיות שזופים רק בקיץ. בזכות הפתרונות הקיימים כיום, אין בעיה להשיג את היתרונות השונים של שיזוף עצמי גם בחורף, בעונות המעבר ועוד.

הדבר החשוב ביותר הוא לבחור פתרון של שיזוף עצמי בהתאם למטרות שאותן מנסים להשיג. אפשרות אחת למשל תהיה להתמקד בשיזוף בלבד, עם תוצאות אחידות שמחזיקות מעמד כמה שיותר זמן ברצף. מנגד, אפשרות אחרת תהיה לחפש ספריי, קרם או תכשיר של שיזוף עצמי עם מינרלים או ויטמינים. במקרים כאלה, הדגש הוא על ניסיון לשלב בין המראה השזוף לבין מינרלים ששומרים על לחות העור או ויטמינים שמחדשים את השמנים הטבעיים שלו.



מתי אפשר להתחיל לבצע שיזוף עצמי?

מוס, ספריי וקרמים שונים שהמטרה שלהם היא להשיג תוצאות טובות של שיזוף עצמי זמינים במחירים משתלמים מאוד. לאחר מכן, קל מאוד להשתמש במוצר והוא מתייבש מהר. באמצעות המוצרים השונים ניתן להבטיח מראה שזוף ואחיד בכל החלקים של הגוף, או לשלב שיזוף עצמי עם שיזוף טבעי תחת קרני השמש בקיץ.

מבחינת גיל, מומלץ לשקול שימוש בתכשירי טיפוח מכל סוג רק מגיל 16 ולאחר התייעצות עם בעלי מקצוע, רופאי משפחה וכמובן ההורים. לאחר מכן, ניתן להתמקד בגיל המומלץ והרלוונטי לפי סוג התכשיר שאותו בוחרים. בהקשר הזה, החדשות הטובות הן שיש כיום מוצרים מעולים של שיזוף עצמי שזמינים לטווח גילאים רחב מאוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה