יום שבת, 1 בדצמבר 2012

טיול לדרום אמריקה



טיפים ועצות שימושיות למגוון אפשרויות של טיול לדרום אמריקה

פרו, ברזיל, בוליביה, ארגנטינה וצ'ילה, כולן מדינות מרהיבות וכל אחת מושכת מטיילים עם קסם המאפיין רק אותה ומלא בצבעים, ריחות וטעמים עם הרבה חשק לעוד ועוד עבור התייר המזדמן. למרות שמדובר על מדינות הממוקמות באותה היבשת, תכנון הטיול בכל אחת מהן שונה במקצת ואם אתם מעוניינים לבקר בכמה מדינות בטיול אחד, חשוב לברר מבעוד מועד לגבי ויזות תייר, לגבי מעברים אפשריים בין המדינות ולגבי אופי הטיול בכל מדינה. ישנן מדינות בעלות אופי טיול אתגרי אשר יתאימו לצעירים כמו למשל טיול לדרום אמריקה לבר מצווה, ויש מדינות בעלות אופי רומנטי לזוגות.


כיצד נכון לשלב בין טיול לדרום אמריקה לטיול למרכז אמריקה ?

יש גישות שונות בעניין הזה ואינספור דעות. מאיפה להתחיל ולאן להמשיך את המסלול של טיול לדרום אמריקה ולמרכזה היא החלטה אך ורק שלכם. העצה שלנו היא להתחיל את הטיול במדינה שנחשבת ליותר מערבית, כך תבטיחו נחיתה רכה יחסית. מזג האוויר ועונת השנה הם קריטריונים נוספים שיש לקחת בחשבון בעת תכנון המסלול על מנת לא להתחיל טיול לדרום אמריקה בעונה הגשומה. הקרנבל של ברזיל מאד משפיע הן על התפוסה והן על המחירים של מקומות לינה וכרטיסי טיסה. יחד עם זאת, מדובר על אחת האטרקציות המעניינות ביותר שמומלץ לא לוותר עליהן אם כבר מגיעים ליבשת הרחוקה.




כמה זמן צריך על מנת שטיול לדרום אמריקה יהיה ממצה

אורך הטיול נקבע בדרך כלל על ידי גורמים כמו הזמן הפנוי שברשותנו והתקציב. התקציב הממוצע לטיול בן חודש בדרום אמריקה עומד כיום על כ-1600 דולר וברוב המקרים זה יהיה הגורם המשפיע לקיצור או הערכה של הטיול. בנוסף, בכל מדינה יש את החוקיות שלה לגבי אורכה של ויזת תייר וזה נתון שחשוב לבדוק אותו לפני שמגיעים למדינה המדוברת.


טיול לדרום אמריקה עם קבוצה ומדריך

אם אתם סקרנים אך חוששים לעשות את זה לבד ואם אין לכם בעיה להיפטר מכמה אלפי דולר לטיול של כשבועיים שלוש, תוכלו לבחור באפשרות הנוחה והקלה - טיול מאורגן. אפשרות נוספת היא לצאת כל פעם לטיול במדינה אחת בלבד על מנת להכיר מקרוב כל פעם תרבות אחרת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה