יום שבת, 20 בספטמבר 2014

שמלות כלה מקוריות



הרבה נשים חולמות על יום החתונה שלהן, ואין ספק שאם היום את מתחילה לתכנן באופן פרקטי את החתונה שלך עם בחיר ליבך, אז את גם רוצה לחשוב על השמלה שתיקני לך. יש אומנם שמלות כלה מסורתיות ויפות במיוחד, אך כדאי שתהיי מודעת גם לאפשרות של רכישת שמלות כלה מקוריות, כי למה שתלבשי שמלה שדומה לכל השמלות שלבשו החברות שלך בחתונות שלהן? לקנות שמלות כלה מקוריות זו חוויה נפלאה ואין ספק שתוכלי ליהנות מכך.

לאן כדאי לפנות?
כשמחפשים שמלות כלה מקוריות צריך לשים לב היטב לאיזה מעצבים פונים, כי לא כל מעצבי שמלות הכלה מציעים שמלותכלה מקוריות. אומנם זה נכון שבעיני כל אחד מקוריות יכולה להתפרש בצורה שונה, אך אין ספק שיש דברים שלכל הדעות הם שונים ומקוריים. לכן אם גם את רוצה שמלה מקורית, כדאי שתבדקי האם משולבות בה אבנים מיוחדים או שאולי למרות לובן השמלה יש בה גם עוד כמה צבעים שהופכים אותה לעוד יותר מקורית ויפה.




לכי למדוד שמלות
בקניית שמלות כלה מקוריות, כמו בקנייה של כל שמלת כלה, חלק ניכר מהעניין זה למדוד מספר שמלות. לכן, אם לרגע חשבת שאת יכולה לקנות שמלת כלה מבלי למדוד הרבה, הרי שאת טועה, ולכן כדאי שתלכי כבר עכשיו לראות כמה שמלות שיכולות להוות אופציה טובה מבחינתך.

מחירי השמלות
שמלות כלה מקוריות עולות בדרך כלל יותר משמלות כלה יחסית רגילות, אך עם זאת, אין ספק שאת לא צריכה להסכים לשלם כל סכום. תמיד מומלץ לעשות הערכת מצב ולקבוע תקציב שממנו לא כדאי לחרוג, כי אומנם את מתחתנת ואת רוצה להיות יפה, אך אין טעם לקנות את השמלה הכי יקרה שיש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה