יום שני, 29 בספטמבר 2014

קריסטלים



יותר ויותר אנו נחשפים לתופעת קריסטלים בארץ ובעולם בכלל. עם השנים מתגלות עוד ועוד סגולות רפואיות שניתן לייחס לאבנים הללו לצד יופיים עוצר הנשימה. 
 
ייעוד
קריסטלים אפשר לראות משובצים בתכשיטים שונים. קריסטלים מגיעים בשלל צבעים מרהיבים ומקבלים עיצוב ייחודי בהתאם לתכשיט או לייעוד להם הם מנותבים. עצם שיבוץ קריסטלים בתוך תכשיט מאפשר בעצם לקיים את שני ייעודיו העיקריים והם: תכשיט יפה מראה וקמע המשחרר אנרגיות טיפוליות בזמן שהוא בצמוד אל הגוף.

עוצמת הריפוי
קריסטלים נמצאים בשימוש על ידי מרפאים רבים המאמינים כי אדם שבוחר קריסטל כזה או אחר יש ברגע הזה מן המיסטיות. אדם לא בוחר סתם בקריסטל, הקריסטל בעצם משדר לאדם שהוא זקוק לו כרגע. אם לאדם יש בעיות רגשיות או נפשיות הנפש משקפת את זה לקריסטל ולכן אדם שייכנס לחנות כזו, יהיה זה קריסטל אחד שיתפוס את עינו ואת ליבו ואת אותו אחד הוא צריך לקנות. 

מאיפה הגיעו
עדיין עומדת בעינה השאלה למה ומדוע מייחסים כוחות כאלו משמעותיים דווקא לקריסטלים? התשובה היא אולי משום הדרך שבה הם נוצרו. קריסטל נוצר בתהליך איטי לאורך מיליוני שנים בתוך סלעים בתוך מעמקי האדמה וספג לתוכו את כל אנרגיות ועוצמות העולם הזה. קריסטל הוא בעצם שם המבנה החיצוני של מינרל. מינרל הוא בעצם אבן, אבן שנוצרה בתהליך טבעי ומורכבת מאטומים המסודרים תמיד באותו אופן ובצורה אחידה מוגדרת עם מבנה חיצוני קבוע. אופן הפיכת המינרל לקריסטל תלוי במקום ובזמן בו הוא התגבש. תנאים כמו חום ולחץ בהם הוא היה שרוי משפיעים באופן גורף על תנאי צמיחתו של הקריסטל וכל אלו יקבעו את תכונותיו האנרגטיות כי הן מושפעות באופן ישיר מהתכונות הפיזיות שלו.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה