יום שלישי, 29 בדצמבר 2015

הוספת מרפסות



כדי לבחור חברה שתבצע עבורכם הוספת מרפסות יהיה עליכם לחפש אחר חברה מנוסה, חברה שנותנת לכם הצעה רלוונטית וכן חברה שמקפידה לחתום אתכם על חוזה הגון.

מה כולל הפרויקט מבחינה הנדסית
החוזה שאתם תעשו מול החברה שתנהל את הפרויקט חייב לכלול את המפרט ההנדסי של השינוי. כלומר, מהנדס מוסמך לתכנון הוספת מרפסות חייב להיות מעורב בתכנון ואתם מבחינתכם חייבים לדעת כי אתם חותמים רק על חוזה שמפרט מה אתם תקבלו. חשוב שהחוזה יכלול מה גודל הדירה הנוכחית שלכם ומה יהיה הגודל של הדירה שלכם (כולל המרפסת) בסופו של הפרויקט.

כמה זמן יימשך הפרויקט
אחת השאלות שעליכם להעלות היא כמה זמן יימשך הפרויקט של הוספת מרפסות. לוח הזמנים שאותו תקבעו בעל פה עם החברה חייב להיות רשום בחוזה כולל מתי יתחילו עבודות ההוספה ומתי הן יסתיימו. מומלץ מאד כי בחוזה יהיה רשום מה יהיו תנאי המחיה במקום ואם יש לכם צורך לצאת מביתכם לאותו זמן חשוב שדבר זה יהיה מצוין גם כן. החברה שמבצעת את העבודה צריכה להתחייב ללוח הזמנים ולציין מה יקרה אם היא לא תעמוד בו (כלומר איזה פיצוי אתם תקבלו במקרה זה).

כיצד תתבצע ההוספה ואלו שינויים יתבצעו בבית
בביצוע פרויקט של הוספת מרפסות אתם צריכים לבחון מה כולל הפרויקט וכן אלו שינויים יהיו בדירה שלכם ובסביבה כולה. אי אפשר ליצור מרפסת ללא הגנה ואי אפשר לבצע את הפרויקט ללא חיזוקים מתאימים. לכן אתם צריכים לבחון אלו שינויים בדיוק יתקיימו בתוך הדירה ובסביבה הציבורית. כמו כן, יהיה עליכם לברר באלו חומרים ישתמשו עבור ההוספה מבחינת הריצוף במקום וכל שאר חומרי הגימור.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה