יום חמישי, 11 באוגוסט 2016

דגשים לניקיון דירה חדשה



מעבר לדירה חדשה מתחיל עם ניקיון הדירה!
כאשר עוברים לדירה חדשה חשוב מאוד לנקות אותה. הדירה החדשה מכילה לכלוכים רבים, אולי לכלוכים מהבניה עצמה של הדירה או פשוט לכלוכים שנשארו ממעבר הדירה של הדיירים הקודמים.

ניקיון יסודי – כך הדירה החדשה שלכם תבריק!
ניקיון דירה חדשה צריך להיות כמה שיותר יסודי. בין אם מדובר בדירה חדשה שאתם מקבלים מהקבלן או בין אם מדובר בדירה שגרו בה אנשים לפניכם – חובה לנקות אותה בצורה יסודית. ניקיון דירה חדשה יהיה פשוט יותר כיוון שהדירה לרוב תהיה ריקה מחפצים או רהיטים, כך שלא תצטרכו לבזבז זמן יקר על הזזת הרהיטים והחזרתם. שימו לב, לכן מומלץ ביותר לנקות את הדירה כאשר היא ריקה ולפני שאתם מעבירים אליה את החפצים והרהיטים החדשים. כאשר מדובר על ניקיון יסודי הכוונה היא לא רק לניקיון הרצפות, אלא גם פנים הארונות והמגירות, ניקיון התריסים והחלונות ועוד. אלו דברים שאנו נוטים לנקות רק לעיתים רחוקות, ולכן כדאי לנצל את ההזדמנות ולנקות אותם. כך תוכלו להיכנס לדירה נקיה.




עזרה בניקיון דירה חדשה
אתם מעוניינים לנקות אך אין מי שיעזור לכם? ניקיון דירה חדשה דורש מאמץ פיזי, ועשוי לקחת גם יותר מיום אחד. במידה ואין ביכולתכם לנקות לבד או שאתם פשוט לא רוצים לנקות בעצמכם, אין צורך לעשות זאת לבד! הזמינו איש מקצוע מחברה אשר מספקת שירותי ניקיון. חברות רבות מציעות מבצעים וחבילות מיוחדת בעת מעבר לדירה חדשה. החברות הללו יבצעו בעצמם את ניקיון הדירה החדשה, כך שלא תצטרכו אפילו לעבוד! שימו לב, כן מומלץ להיות נוכחים בדירה לפחות בחלק מזמן הניקיון. חשוב לוודא כי עובדי הניקיון אכן מנקים בדיוק כמו שביקשתם, ולא מפספסים חלקים חשובים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה