יום שבת, 12 בינואר 2019

שירות מענה טלפוני


מענה טלפוני יכול לשפר את העסק שלכם בצורה נפלאה. הוא יכול לעזור לכם להיות טובים יותר בתחום בו אתם פועלים והוא יכול לעזור לכם גם לשמור על לקוחות שרוצים לעבור לעסק אחר. זה הזמן להבין כיצד אפשר לקבל את שירות המענה הטלפוני הכי טוב שיש ולאלו פרמטרים חשוב שתתייחסו.

שירות שזמין בשעות המתאימות
כל שירות מענה טלפוני חייב להיות זמין בשעות שנוחות ללקוחות שלכם. אם לא כ יהיה הרי שהלקוחות שלכם לא יוכלו להבין מתי הם צריכים להתקשר וכאשר המוקד יפעל הם יכולים להיות בכלל בעבודה. יש מוקדים טלפוניים שפועלים רק עד השעה 7 בערב וזה רע מאוד הרי רוב האנשים בשעה הזו רק יתפנו מהעבודה. לכן חשוב לחשוב היטב כיצד שעות הפעילות יתאימו לנוחות של הלקוחות שלכם כי רק כך שירות מענה טלפוני באמת יהיה יעיל ואיכותי.



שההוצאות לא יהיו גבוהות מידי
חשוב לזכור ההוצאות על שירות מענה טלפוני יכולות להיות גבוהות מאוד. השירות יכול לעלות לכם אלפי שקלים בחודש וזה עוד לפני שדיברנו על הוצאות כוח האדם. כוח האדם יכול להיות יקר מאוד הרי בסופו של דבר מדובר על שירות מענה טלפוני איכותי שכולל מוקדנים שטובים במכירות, מנהלי צוותים וכולי. גם הוצאות התקשורת והבלאי של הציוד עולה לכם הרבה ואלו נקודות שחשוב לזכור.

השירות צריך להיות נחמד ואדיב
כל שירות מענה טלפוני לא יוכל להיות איכותי אם הוא לא יהיה אדיב. כל מוקדן שעונה ללקוח שלכם חייב להיות נעים הליכות ולזכור שהלקוח תמיד צודק. שירות מענה טלפוני יכול להיות איכותי יותר ככל שהמוקדנים יגדילו ראש ויעזרו ללקוח גם בעניינים שלא שקורים לתחום שלהם, כולל מעבר שיחות מהיר בלי המתנה מחודשת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה