יום רביעי, 21 באוגוסט 2013

מצלמות אבטחה נסתרות


האם כדאי להתקין מצלמות אבטחה נסתרות?

כאשר אתם מעוניינים להתקין מערכת של מצלמות אבטחה לבית העסק שלכם, עולה תמיד ההתלבטות האם להתקין מצלמות גלויות, או דווקא מצלמות אבטחה נסתרות. היתרון המשמעותי ביותר של מצלמות אבטחה נסתרות, הוא כמובן בכך שגורמים עברייניים לא ידעו כלל שהם מתועדים בעת ניסיון לפרוץ אל המקום ולבצע פשע כל שהוא. על כן, הם לא ינקטו באמצעי הזהירות והפרצופים שלהם יהיו גלויים לחלוטין - מה שכמובן יקל על התפיסה שלהם. אולם, היכן נמצא כאן הגורם המרתיע בכלל?
 
זה גם מרתיע וגם סודי

ידוע, ברגע שגנב או פורץ רואה מצלמת אבטחה - הדבר מהווה בשבילו שלט אזהרה. אז איך אפשר בכל זאת לקבל את האפקט? אחת האפשרויות היא לשלב בין מצלמות אבטחה נסתרות לבין מצלמות גלויות. כך אפשר קודם כל שהעבריין יוותר על הרעיון. עם זאת, העבריין אולי ינסה לנטרל את המצלמה הגלויה, יחשוב שלא רואים אותו, יפעל בפזיזות ובחוסר זהירות, וגם יחוש לחץ עקב העובדה שהוא חיבל במערכת האבטחה - והדבר כמובן יקל עליכם לתפוס אותו בקלקלתו. אפשר אף להשתמש בחיקוי של מצלמה גלויה, כדי שלא יגרם נזק אמיתי.

מצלמות אבטחה נסתרות
 
איך מסווים את המצלמה?

יש כיום סוגים רבים ומגוונים מאד של מצלמות אבטחה נסתרות מהעין. מדובר על מצלמות עם ראש סיכה זעיר - שבעצם בו מוסתרת העדשה עצמה. ניתן להסוות את המצלמות בתוך פריטים שונים. יש למשל מצלמות אשר מסוות היטב בתוך גלאי עשן שונים - וכך מה שנראה כמו מרכיב תמים בחדר בעצם מתעד הכל. יש מצלמות שניתן להסתיר בתוך מכשירי חשמל שונים, ויש מצלמות שניתן להסליק בקלות אפילו בתוך ספריות, מבלי שניתן לדעת היכן הן ממוקמות.
 
מעולה גם למעקב ביומיום

חשוב להבין, כי הצבה של מצלמות אבטחה נסתרות מאפשרת לכם לבצע מעקב במתחם גם כאשר אתם עצמכם נמצאים בו. המצלמות הנסתרות מאפשרות לכם לבצע מעקב אחרי העובדים השונים ולראות שהם מתנהלים כרגיל. מדובר על אמצעי פיקוח מעולה, שמאפשר לכם להגיע לתוצאות גבוהות במיוחד, בהשקעה שאיננה גבוהה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה