יום חמישי, 26 בפברואר 2015

ליטיגציה מסחרית




ליטיגציה – התמחות בייצוג משפטי והעלאת טיעונים בבית משפט

עולם הליטיגציה נוגע בכל מה שמתרחש בתוך כותלי הדיונים בבית המשפט – העלאת טיעונים ונאום בפני השופט והקהל. כשאנחנו חושבים על עורכי דין, לעתים קרובות נקבל את הליטיגציה כמובנת מאליה – אך זוהי מחשבה לא לחלוטין מדויקת. לא כל עורכי הדין במדינת ישראל עוסקים בליטיגציה – וכיום ברור שבשביל עורך דין שיעסוק בליטיגציה צריך סוג אחר של תכונות והתמחויות אישיות של עורך הדין. הדבר נכון במיוחד בכל הנוגע לעולם המשפט המסחרי.



עולם המשפט המסחרי כולל גם ליטיגציה מסחרית

ליטיגציה מסחרית היא למעשה ייצוג משפטי בפועל של לקוחות בתחום המשפט המסחרי. עולם המשפט המסחרי הוא עולם עשיר הכולל בתוכו תחומים רבים – קניין רוחני, הסכמים וחוזים (שעוסקים לעתים קרובות בסכומי כסף גבוהים מאוד), מכרזים, מיזוגים ורכישות ועוד תחומים רבים אחרים. ליטיגציה מסחרית היא למעשה ייצוג בפועל בכל עניין משפטי בתחום זה שמגיע למצב של סכסוך משפטי שנידון בבית המשפט. בשביל ליטיגציה מסחרית איכותית נדרש עבורנו עורך דין שמתמחה בשתי העולמות – עולם המשפט המסחרי על כל המשתמע ממנו והתמחות בליטיגציה – עורך דין מנוסה וכריזמטי שיודע לעמוד מול קהל ושופט ולעמוד בתנאי הלחץ הכרוכים בכך.


ליטיגציה מסחרית – הכרחית לעורך דין האיכותי לעסק שלכם

כשאתם מחפשים עורך דין מסחרי עבור העסק שלכם, אתם צריכים את הטוב ביותר. זאת משום שעולם המשפט המסחרי הוא באמת עולם רחב ממדים וצריך ידע רב כדי לשלוט בכולו, וגם משום שסכסוכים משפטיים בתחום זה יכולים להיות משמעותיים מאוד מבחינה עסקית וכלכלית עבורכם. לכן אסור לכם להתפשר – עורך הדין המסחרי שלכם חייב להתמחות גם בתחום של ליטיגציה מסחרית, ולעשות זאת על הצד הטוב ביותר. בייצוג משפטי בעולם המסחרי – אין מקום לפשרות על פחות מהטוב ביותר.

תגובה 1:

  1. עורך דין ליטיגציה תל אביב
    במשרד עורכי דין קריספין. המשרד מטפל בייצוג בכל הערכאות, הכנת כתבי תביעה, כתבי הגנה, ערעורים, בכל נושאי המשפטי האזרחי.

    השבמחק