יום רביעי, 4 בפברואר 2015

מה צריך לדעת לפני שמזמינים טיולים לספרד?



שטחה של ספרד נפרש על פני מרבית שטחו של חצי האי האיברי. המשמעות היא שלא כדאי להזמין טיול למדינה לפני שאוספים את הפרטים החיוניים. טיולים לספרד יכולים להתקיים על בסיס העדפות אישיות, אטרקציות תיירותיות או פעילויות משפחתיות. אין גבול להיצע האפשרויות שיש בספרד ולכן מגיעים אליה תיירים מכל רחבי העולם.

השפה הרשמית בספרד היא כמובן ספרדית, אך קל להתמצא בה גם עם אנגלית בסיסית בלבד. עיר הבירה של ספרד היא מדריד ועיר אחרת ולא פחות מפורסמת היא ברצלונה. המשטר בספרד הוא מונרכיה חוקתית, ראש המדינה הוא מלך וחיים בה מעל 47 מיליון תושבים. המטבע בספרד הוא אירו ומבחינת שעון היא מאחרת את ישראל בשעה אחת.



המקום השלישי בעולם במספר התיירים
בטיולים לספרד ניתן לחוש כבר באופן מיידי באטרקטיביות התיירותית של המקום. ספרד מדורגת שלישית במספר התיירים הזרים המבקרים בה, כאשר רק צרפת וסין נמצאות לפניה. חבל קטלוניה הוא יעד התיירות המוביל של ספרד וזאת בעיקר בשל נוכחותה של ברצלונה. יחד עם זאת, לא חייבים להסתפק בטיולים בספרד רק בערים המרכזיות. תמיד ניתן לשלב טיולים לספרד יחד עם ביקור בפירנאים, טיול ברכבת או טיסה לפורטוגל השכנה.

יעד התיירות השני בחשיבותו בספרד הוא האיים הבלאריים, ואחריהם האיים הקנריים. הצפי המקובל הוא לעלייה נוספת בכמות התיירים שיגיעו לספרד בעתיד. זו מדינה המציעה חוויה יוצאת דופן ותרבות עשירה. ספרד הוקמה בסביבות המאה ה-8 לספירה, אולם לאורך ההיסטוריה היא השאירה חותם על כל תרבות המערב. טיולים לספרד מציעים שילוב בין קולינריה, תרבות, ספורט ואטרקציות. טיולים לספרד מתאימים למשפחות עם ילדים, לבני זוג ולכל מי שרוצה לרענן את השגרה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה