יום שני, 1 באוגוסט 2016

כורסא מעוצבת



כורסאות הינן כלי עיצובי המשפיע רבות על מראה החלל בו הן מוצבות

כאשר אנו בוחרים קו עיצובי ומעצבים לפיו חלל מסוים, אנו בוחרים בקפידה כל פריט שיוצב באותו חלל כך שהוא יתרום לעיצוב הכללי וידגיש את המוטיב שבחרנו. כורסא מעוצבת יכולה לסייע לנו בשדרוג החדר אותו אנו מעצבים, הדגשת הקו העיצובי הנבחר והוספת פן אישי ומיוחד לעיצוב.

כורסאות מעוצבות אינן דומות כלל אחת לשנייה, ונבדלות בכמה גורמים
·       
עיצוב קווי הכורסא: כורסאות מעוצבות הינן כורסאות בעלות מראה מיוחד ושונה, המתחיל בצורת החיתוך של הכורסא. כורסאות אלו יכולות להגיע במגוון רחב של צורות וגדלים, אשר יוצרים מראות שונים לכל ספה כך שניתן להתאים לכל סגנון עיצוב, בין אם מדובר בסגנון מודרני או כפרי, כורסא מעוצבת.  
·       
חומרי הגלם: חומרי הגלם בהם עושים שימוש לשם יצירת כורסא מעוצבת משפיעים גם הם משמעותית על המראה הסופי, היות וגם כורסא בעלת קווים נקיים ופשוטים יכולה להיראות מיוחדת כאשר נעשה שימוש בחומרי הגלם הנכונים לשם עיצובה. בכורסאות מעוצבות אנו רואים שימוש נרחב בחומרים כגון תחרה, קטיפה, זמש, מתכת וכדומה, אשר הינם פחות נפוצים לשימוש בעת עיצוב כורסאות פשוטות. 

·       
סט או יחידים: כאשר אנו רוצים לעצב חלל מסוים בעזרת כורסאות מעוצבות, עלינו להחליט האם אנו רוכשים כורסא אחת מיוחדת, סט של כמה כורסאות מעוצבות זהות או סט של כמה כורסאות מעוצבות שונות אחת מהשנייה. כל בחירה תיצור אווירה אחרת בחלל אותו אנו יוצרים, וחשוב לשקול אותה בקפידה היות וכל כורסא מעוצבת הינה בעלת נוכחות שלא ניתן להתעלם ממנה, ויש לקחת בחשבון את השפעתה על המראה הכללי של החלל.

המגוון הרחב של כורסאות מעוצבות המוצע כיום בשוק מאפשר לכל אחד לשלב כורסא מעוצבת בחללים שונים בביתו ולשדרג בקלות את עיצוב הבית.   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה