יום חמישי, 11 באוגוסט 2016

מהם התנאים לקבלת הלוואה מהירה?



יותר ויותר גופים יכולים לספק לכם כיום הלוואה מהירה. בעבר היו אלה רק החברות החוץ בנקאיות אשר התהדרו בכך שהן מספקות הלוואה מהיום להיום. כיום גם הבנקים מוכנים לספק לכם הלוואה מהירה, לעתים תוך 24 שעות לכל היותר או אף פחות מכך. השאלה שעולה מכאן היא כמובן - מהם התנאים המיוחדים לקבלת ההלוואות המהירות הללו? על מה כדאי במיוחד לשים את הדגש כשאתם מבקשים את ההלוואה?

יש תנאים חשובים מאד
קודם כל, גם קבלה של הלוואה מהירה מותנית בבדיקה מקדימה של מצבכם הכלכלי. הבנק עצמו שם לב למצבכם בחשבון (לרוב הבנקים גם מציעים הלוואות מהירות ללקוחות שנחשבים טובים עם הכנסה קבועה), לפני שהוא נותן לכם את ההלוואה. כשפונים לגוף חוץ בנקאי - כדאי לבוא עם פירוט של חשבון הבנק שלכם או עם תלושי משכורת - כי לרוב אלו התנאים המקדימים לקבלת הלוואה מהירה.



עוד משהו שכדאי לשים לב אליו זו הריבית. ברוב המקרים, הגופים שמציעים לכם הלוואות שהן מהירות, עושים זאת בתמורה לריבית שהיא גבוה היחסית .זה לא אומר שזה תמיד כך. יש כיום גם גופים שמציעים לכם ליטול הלוואות מהירות עם ריבית נוחה מאד - אבל צריך לחפש אותם וחשוב לקבל כמה וכמה הצעות להשוואה. שימו לב בנוסף גם לתקופת ההחזר שלכם - והאם אתם יכולים להחזיר הלוואה מהירה גם לתקופה ארוכה יחסית של יותר משנתיים.

ומה עם סכום ההלוואה?
התנאי החשוב הוא כמובן גם הסכום של ההלוואה. מאחר שזו הלוואה שניתנת מהיום להיום או מהיום למחר, והבדיקה על מצבכם הכלכלי איננה מעמיקה, לרוב מדובר על הלוואות עד לסכום של 80-100 אלף ש"ח. אם זה גם הסכום שדרוש לכם - זה מצוין ואין שום בעיה כמובן. אם הסכום גבוה יותר - אולי אפשר לפצל זאת עם כמה הלוואות שונות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה