יום רביעי, 3 בינואר 2018

מהו סנטף לפרגולה?



סנטף הוא לוח בעל צורה גלית העשוי מחומר שנקרא פוליקרבונט. לחומר זה ישנן מספר תכונות ייחודיות שהופכות אותו לשימושי בתחומים רבים. ראשית, הסנטף הינו חזק במיוחד ועל כן יכול לעמוד בתנאי מזג אוויר שונים. בנוסף, הסנטף מצד אחד יכול להעביר אור בצורה טובה ומצד שני לסנן קרינת UV מסוכנת. לבסוף, הוא קל משקל, עמיד לאש ונוח מאוד להתקנה. מסיבה זו, הסנטף הוא חומר המשמש עבור קירוי של מקומות שונים, החל מחניות פרטיות, עבור בקירוי של חממות מסוגים שונים או של אצטדיונים גדולים וכלה בסנטף לפרגולה פרטית.

סנטף למטרת קירוי פרגולות
פרגולה היא למעשה סוג של סככת עץ המשמשת לנוי ולהגנה במרפסות וחצרות של בתים רבים בישראל. עם זאת, חסרונן של רוב הפרגולות הוא בכך שהן פגיעות לתנאי מזג האוויר. בקיץ, היושבים תחת הפרגולה יסבלו מקרני אור חזקות המלוות בקרינת UV מזיקה. בחורף, יסבלו השוהים מגשמים ומשקעים אחרים. כך, ברבים מימי השנה הפרגולה היקרה יכולה להיות בסופו של דבר לא שימושית. היתרון של סנטף לפרגולה הוא שהוא פתרון מצוין עבור קירוי הפרגולה, בצורה שתגן על יושבי הבית הן מגשמים חזקים ומרוחות והן מקרני אור חזקות ומסוכנות בקיץ. הסנטף פופולארי במיוחד בשל תכונותיו הנוספות: הוא אינו יקר במיוחד, עמיד גם באש, בטיחותי ושומר על מראהו גם לאורך שנים. בנוסף, הסנטף מגיע בצורה כזו שהוא מאוד קל להתקנה.



איזה סנטף כדאי לבחור?
כאשר בוחרים סנטף לפרגולה יש לוודא כי מזמינים את לוחות הסנטף מחברה אמינה וותיקה בתחום. רוב החברות מציעות בחירה של צבע הסנטף מתוך מגוון של כחמישה צבעים שונים. יש למדוד את הגודל המדויק של הפרגולה בצורה מדויקת על מנת להזמין את כמות הלוחות המתאימה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה