יום שלישי, 23 בינואר 2018

מענה טלפוני לעסקים



הלקוחות שלכם מחפשים אתכם
אם יש לכם עסק קטן שזה עתה נפתח, בוודאי תשמחו לדעת שיש לא מעט לקוחות שכבר נחשפו אליכם ורוצים ליצור עמכם קשר. הם מעוניינים באוכל שאתם מבשלים, הם רוצים את עבודות הזכוכית שאתם מייצרים ויכולים גם לרצות את המוצרים שאתם מוכרים. זה לא משנה איזה עסק יש לכם, הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים לזכור הוא שאם לא תענו ללקוחות שלכם בוודאות לא תוכל לתת להם שירות וכך למעשה העסק לא יהיה רווחי כמו שחשבתם. מענה טלפוני לעסקים סוגר לכם את הפינה הזו, כי כל שיחה באשר היא תגיע ישירות למוקד שיענה לכל לקוח ולקוח בכל עת.

מענה  טלפוני שמותאם לעסק
מענה טלפוני לעסקים מותאם לעסק שלכם בצורה הכי מדויקת שיש. יש מגוון רחב של חבילות שיכולות להתאים לכם כמו למשל מענה רק בשעות הפעילות של העסק, בשעות העבודה המקובלות, מענה טלפוני גם בשעות הלילה עד עשר בלילה או עד חצות, מענה בימי שישי ואפילו בשבת כשאתם לא נמצאים וכולה. ניתן גם לנהל מערכת לזימון תורים עבור העסק במידה ומדובר על מכון יופי, מספרה או מרפאה פרטית,  ניתן גם להעביר הזמנות למוצרים ולמעשה גם לנתב את השיחה באופן מיידי במידת הצורך. כל עסק יכול לקבל את הג'ינגל האישי שלו, מספר משלו וכך להיבדל מאחרים.




חיסכון משמעותי בעלויות
החיסכון שתקבלו תוך שימוש במענה טלפוני לעסקים יהיה גדול מאוד. אם אתם רוצים לענות לכל לקוח ולקוח יהיה עליכם להקים מזכירות בעסק ולמעשה לשלם לעוד עובד שיענה בשבילכם לטלפון וירכז את כל העבודה מה שיעלה לכם כמה אלפי שקלים בחודש. לעומת זאת מענה טלפונים לעסקים לא דורש מכם להגדיל את העסק ולא לשלם לעובד נוסף, אלא פשוט ליצור קשר עם אחת החברות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה