יום שני, 19 באפריל 2021

היתרונות של מעלון לנכים

היכרות עם היתרונות השונים של מעלון לנכים יכולה להסביר מדוע הוא מקבל עדיפות ברורה על פני פתרונות נגישות אחרים. למרות שכיום יש מגוון רחב של פתרונות נגישים לבחור מתוכם, מעלון לנכים זוכה לערך מוסף. יתרה על כך, מעלון לנכים מקבל עדיפות אצל בעלי מוגבלויות גם בבתים פרטיים וגם במקומות מוסדיים. המשמעות היא שמדובר על פתרון נגישות מעולה ועל אביזר שיכול להתאים לסוגים שונים של בעלי מוגבלויות.

היתרון הכי גדול של מעלון לנכים בא לידי ביטוי בכך שניתן להפעיל אותו יחד עם כיסא הגלגלים הקיים. במקום לקום מכיסא הגלגלים, ניתן פשוט להצטרף אל המעלון ולהשתמש בו על מנת לעבור בין מפלסים שונים. לחילופין, יש מעלונים שמחליפים את כיסא הגלגלים והם בעיקר מתאימים לגרמי מדרגות – בתוך הבניין או הבית.


 האם בטיחותי להשתמש במעלון?

אי אפשר לדבר על היתרונות של מעלון לנכים בלי להזכיר את העניין הבטיחותי. זה ללא ספק פתרון בטיחותי מהמעלה הראשונה, כי הוא עומד בסטנדרטים מחמירים של בקרת איכות ובטיחות. הסטנדרטים הללו הופכים כל סוג של מעלון לנכים לפתרון אידיאלי, שמוכיח את עצמו בבתים פרטיים, בבנייני מגורים ובעוד המון מקומות שבהם נמצאים בעלי מוגבלויות, נכים ועוד.

בנוסף, חשוב להזכיר שאותם יתרונות של מעלון לנכים יכולים להיות רלוונטיים גם עבור קשישים. אפילו אם הקשישים הם לא בעלי מוגבלויות מבחינת יכולת התפקוד והתנועה שלהם, המעלון מספק להם פתרון מעולה ובטיחותי. כתוצאה מכך, יש סוגים שונים של מעלונים שמותקנים כיום בבתים פרטיים, בדירות ובמקומות שבהם חיים קשישים מעל גיל הזהב.

לבסוף, הדרך הכי טובה להשיג מעלון לנכים תהיה להתייעץ עם בעלי מקצוע. כתוצאה מכך, ניתן לשפר את איכות החיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה