יום שבת, 8 בפברואר 2014

מתקשרים רוחניים



מתקשרים עם מלאכים
מלאכים הם ישויות אור מיוחדות שנבראו להיות מתווכים בין האל לצורות החיים הגשמיות. הם שומרים על הקארמה ואחראיים לגורלו של האדם ושל כל צורות החיים האחרות. בכתבי הדת היהודיים ישנה התייחסות נרחבת למלאכים, וכך גם באמונת הנצרות והאסלם. גם בדתות האחרות ישנם מלאכים המופיעים בדמות אלים שונים או אלילים. על פי האמונה, מלאכים מסוגלים להתגלות בפני בני אדם באופן אישי כאשר הם מצויים במצב הנכון, ויש מתקשרים רוחניים שמסוגלים לחבר בין המלאכים לבני האדם בשעת הצורך. מתקשרים עליונים אלה מסוגלים לחבר בין המלאך הנכון ובין האדם העומד מולם. את המלאכים מסווגים לפי מלאכים כלליים כמו גבריאל שהוא מלאך הגבורה או רפאל שהוא מלאך הריפוי, ובין מלאכים אישיים השומרים על כל אדם בנפרד, והם אחראיים על ההתפתחות הרוחנית והרגשית של אותו האדם.

כיצד יוצרים קשר עם מלאכים?
מתקשרים רוחניים רבים מעמידים את סגולותיהם המיוחדות של מתקשרים עליונים על מנת לעזור לאדם לתקשר עם המלאך השומר שלו או עם כל מלאך אחר. עצם המודעות לקיומם של מלאכים הוא הצעד הראשון ליצירת קשר עימם. מתקשרים רבים עוזרים לאנשים להגיע לתדר של המלאך שכן תדר זה הוא גבוה במיוחד ולא כל אחד מסוגל להגיע אליו בעצמו. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי הדלקת נרות בצבע מסויים שכן צבע יכול להקביל לאותה הספירה שבה מצוי המלאך ולזרז את הקשר עימו. הדלקת נר בצבע זהה לספירה של המלאך תאפשר להגיע לתדר שלו ולתקשר עימו באופן ישיר.

דרכים נוספות לתקשור עם מלאכים
מתקשרים רוחניים עושים גם שימוש גם באבני קריסטל מסוגים שונים או בשמנים אתריים המקבילים למלאכים שבעולמות העליונים על מנת ליצור עימם קשר באמצעות התחברות לתדר שלהם בדרך זו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה