יום רביעי, 12 בפברואר 2014

טיול לספרד עם הילדים



 טיול לספרד עם הילדים – מגוון אפשרויות
ספרד נחשבת לאחת האטרקציות המבוקשות ביותר כאשר מתכננים טיול עם הילדים. טיול לספרד עם הילדים ניתן לעשות באיזורים מגוונים, במזג אוויר מעולה ובעלויות נמוכות יחסית למקומות אחרים באירופה המערבית.
הזווית היהודית של ספרד
טיול לספרד עם הילדים לוקח אתכם לחצי האי האיברי שהיה בעבר המרכז היהודי התוסס והחשוב בעולם שממנו יצאו כמה מגדולי עמנו כמו הרמב"ם, המשוררים אבן גבירול ויהודה הלוי וכיוצא באלה. שרידים לקהילת יהודי ספרד ששהו בה עד לגירוש ניתן למצוא בערים רבות ברחבי ספרד. טיול לספרד עם הילדים יכול, אם כן, להיות טיול שורשים למשפחות רבות שמוצאן מספרד שלפני הגירוש.


מה מחכה לכם בספרד?
בספרד ניתן לתכנן טיולים באחת הערים הגדולות שבמדינה כדוגמת ברצלונה או מדריד או לעשות טיול עם רכב שכור ולעבור בין עריה הקטנות וכפריה הציוריים של ספרד בחלקיה השונים. בספרד תמצאו חופי ים משגעים, הרים מאתגרים לטיולי משפחות שאוהבות את הטבע וכיוצא באלה. ספרד ידועה כמולדת הפלמנקו, הטאפאס והסנגרייה ומגוון האפשרויות בה הוא עצום.
טיולי טבע – אם אתם מחפשים טיול לספרד עם הילדים בטבע תוכלו ליהנות מרכס הרי הפירנאים החוצץ בין ספרד לצרפת ותוכלו לצאת לטרקים לכל המשפחה בשמורות הטבע של אייגס טורטס, פארק אורדסה וכיוצא באלה. בהרים אלה תמצאו אין ספור פעילויות אתגריות לכל המשפחה כולל ראפטינג, גלישה במגלשות הרים, רכיבה על סוסים או טיולים על טרקטורונים וכדומה.
טיולי ערים – אם אתם בעניין של חופשה עירונית תוכלו להגיע לעיר פיגראס ולמוזיאון הצעצועים המפורסם שבה, ולמוזיאון דאלי הסמוך לעיר ברצלונה. גם פארק ראטירו שבפאתי עיר הבירה מדריד הוא מקום מומלץ לביקור עם הילדים ולעריכת פיקניקים משפחתיים נהדרים ולשייט סירות באגם הפארק. ביקור בעיר ברצלונה יחשוף את הילדים לאצטדיון קבוצת הכדורגל של ברצלונה ולמוזיאון הצמוד אליו, למזרקות מרהיבות ולפארק גואל הנראה כמו תפאורה של אגדות ילדים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה