יום חמישי, 6 בפברואר 2014

ציוד משרדי לעסקים שונים



טיפים לרכישה חסכונית של ציוד משרדי לעסקים
כל עסק זקוק לציוד משרדי, וגם אם מדובר בסופו של יום באביזר משלים, שהוא האחרון ברשימת הקניות, קשה מאוד להסתדר בלי ציוד כזה והיעדרו עשוי לשבש את שגרת היום העסקית.
כיצד לבצע קנייה חסכונית וחכמה של ציוד משרדי לעסק? כל הטיפים לפניכם.

לבצע הזמנה גדולה ולמצוא ספק אטרקטיבי
גם אם אנחנו לא מתלהבים מהרעיון להוציא סכומים גבוהים על מוצרים שנחשבים "פריטים משלימים", קנייה לטווח ארוך היא משתלמת יותר. במילים אחרות, אם תקנו עט אחד, מחירו יהיה גבוה באופן משמעותי ממחירו של אותו עט בדיוק כחלק מחבילת עטים. ייתכן שממש עכשיו אתם לא זקוקים ליותר מעט אחד, אך אם תחשבו קדימה אתם מהר מאוד תבינו, שבטווח הרחוק אתם תעשו שימוש בכל אחד מהעטים הללו.
צריכה נבונה פעמים רבות קמה ונופלת על הספק שממנו אנחנו קונים את הסחורה. קיימות בשוק חברות רבות המציעות ציוד משרדי לעסקים שונים במחירים תחרותיים לעסקים כאשר מדובר בהזמנות גדולות על בסיס קבוע.
אין סיבה לקנות ציוד משרדי ברשתות המוכרות והפופולאריות, כאשר ניתן למצוא ספקים שמציעים את אותה האיכות במחירים משתלמים יותר. בקיצור, עשו שיעורי בית לפני שאתם מוציאים את פנקס הצ'קים, והיו בטוחים, כי אתם רוכשים את הציוד מספק נוח מבחינת עלויות.

לא לצאת מהבית ללא רשימת קניות
אם העסק שלכם קטן, אם צוות העובדים בו הוא יחסית מצומצם ואם אתם ממש לא זקוקים לציוד בהיקפים גדולים, אתם וודאי תעדיפו לכתת רגליים אל החנות, ולבחור מתוך ההיצע את מה שאתם צריכים.
מה שחשוב שתקפידו עליו הוא לא להגיע לחנות לפני שהכנתם רשימה מסודרת של הציוד הדרוש.
ללא רשימה כזו אתם עלולים למצוא את עצמכם קונים פריטים רבים שאתם לא ממש זקוקים להם, מה שכמובן יותיר אתכם עם חור גדול יותר בכיס.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה