יום שבת, 14 ביוני 2014

כרטיסים להופעות



איך אפשר להזמין כרטיסים להופעות?
יש לא מעט הופעות שנערכות בישראל מידי יום. בין אם מדובר על הופעות של הרכבים קטנים שאינם מוכרים - ועד לאמנים אשר מוכרים כרטיסים להופעות תוך מספר דקות. כמובן שמעת לעת יש גם אמנים מחו"ל שמגיעים לישראל - חלקם מוכרים לעדת מעריצים קטנה, וחלקם הם מפורסמים ברמה בינ"ל. כך או כך, חשוב מאד להבין מהן האפשרויות שלכם להזמנת כרטיסים להופעות, שכן יש לכם לא מעט אפשרויות נוחות במיוחד.

מהקופה ועד לאינטרנט
דרך אחת להזמין כרטיסים להופעות היא כמובן דרך קופות, כשאתם מגיעים למקום באופן פיזי ורוכשים כרטיס. כאן יש לחלק את השיטה הזו לשתיים - רכישה של כרטיס בקופה במקום של ההופעה עצמה, כמה דקות לפני שהיא מתחילה - ולעומת זאת אפשר לעתים גם להזמין כרטיסים בקופה כמה ימים או שבועות לפני המופע עצמו, לרוב במתחם של ההפקה של ההופעה.
אפשרות נוספת להזמנת כרטיסים להופעות היא באופן טלפוני. ישנם מוקדים שמאפשרים לבצע את ההזמנה, בין אם דרך מענה אנושי, ובין אם דרך מענה אוטומטי. שימו לב שלהזמנה זו, יש להצטייד במספר כרטיס אשראי שדרכו אתם תשלמו.



דרך נוספת נוחה במיוחד להזמנת כרטיסים להופעות היא כמובן דרך אתרי האינטרנט השונים. כיום, רוב ההפקות ורוב המועדונים מציעים אפשרות של הזמנה מקוונת מראש. הדבר יכול להתבצע בכל שעה ביום ומכל מחשב - ובכך היתרון המשמעותי של שיטה זו, שמאפשרת לנו להזמין את הכרטיס גם בשעה 2 בלילה או 6 בבוקר.

ומה עושים אחרי שמזמינים?
אם הזמנתם מראש כרטיסים להופעות, יש להצטייד באמצעי זיהוי ביום ההופעה עצמו - שבאמצעותו אתם תוכלו לאשר את זהותכם בפני הקופאי. שימו לב שבמקרים רבים מומלץ כמובן להזמין את הכרטיסים מראש - בוודאי אם מדובר על אמן שהביקוש לכרטיסים בהופעות שלו הוא גבוה במיוחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה