יום שני, 16 ביוני 2014

קורס צורפות



אפשרויות תעסוקה לאחר קורס צורפות

רוב הסטודנטים המחפשים אחר אפיקי לימודים תוהים מהן אפשרויות התעסוקה העומדות בפניהן. המחשבה על תעסוקה היא חלק בלתי נפרד ממסלול הלימודים, בעיקר בשוק עבודה גלובאלי ודינאמי כמו זה המתקיים בישראל. המטרה של הסטודנטים היא לא רק ליהנות מהלימודים ולקבל כלים שיאפשרו להם לבלוט בתחום בו יבחרו, אלא גם למצוא את אפשרות התעסוקה המתגמלת והמהנה ביותר. על מנת להשיג את המטרה הזו נדרשים הסטודנטים להכיר את כל המאפיינים של מסלולי הלימוד והקורסים המיוחדים.
אפשרויות התעסוקה לאחר קורס צורפות מוכיחות כי מדובר על מסלול לימודים מוצלח ואיכותי. ראשית, בוגרי קורס צורפות יכולים להשתלב כשכירים בבתי מלאכה, חברות או מפעלים. תפקידים אלו מאפשרים לבוגרי הקורסים להביא לידי ביטוי את כל הידע שרכשו, לרבות הטכניקות והשיטות היישומיות של העברת רעיונות והטעמתם בתוך תכשיטים. שנית, סטודנטים רבים בוחרים לעבור קורס צורפות על מנת להתפתח לכיוון עצמאי. הם יכולים להקים סטודיו לעיצוב וייצור תכשיטים ולעבוד בצורה חופשית.

מה הקשר בין קורס צורפות לבין אמנות?

סטודנטים בעלי אוריינטציה אמנותית בוחרים לעיתים קרובות לעבור קורס צורפות על מנת ליישם שאיפות ארטיסטיות. האמנות היא חלק בלתי נפרד מהתחום של צורפות עכשווית וניתן לזהות אותה לפי מאפיינים בולטים. בצורפות עכשווית ואמנותית השאיפה היא לא רק לייצר תכשיטים שיימכרו בכמויות גדולות. למעשה, האינטרס המסחרי הוא רק חלק קטן מאוד מהקו אותו מתווים סטודנטים לאמנות ולצורפות.
באמצעות צורפות עכשווית ניתן להכניס אמירה אישית של האמן אל תוך התכשיט. צורפות כזו אינה כפופה לתכתיבים מסחריים, ניתן להציג אותה בגלריות או מוזיאונים והיא נבחנת מתוך פרספקטיבה מקורית וייחודית. צורפות עכשוויות ממשיכה את סגנון העיצוב הקלאסי ומוסיפה לו הרבה עניין.  


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה