יום שבת, 14 ביוני 2014

עורך דין נזיקין



עורך דין נזיקין למקרי רשלנות
כאשר אדם חווה פגיעה שמזיקה לגופו, ואותה פגיעה היא מכוונת - יש לרוב כתובת ברורה לפנות אליה, ויש גם הליך משפטי שמתייצב לצדו, וזהו ההליך הפלילי, שבא בנוסף להליך האזרחי. אולם, מה עושים במצב שבו אתם סובלים מנזק שנעשה לגופכם, והדבר הוא כתוצאה מרשלנות של גורם אחר? במצב זה, חשוב מאד לפנות אל עורך דין נזיקין, אשר יוכל לייצג אתכם בתהליך הוכחת הרשלנות, כך שתוכלו לקבל את הפיצוי המתאים.

כיצד מוכיחים רשלנות?
הליך הוכחת הרשלנות יכול להיות מורכב, ארוך, ונפרש לעתים על פני חודשים ואפילו שנים. עורך דין נזיקין שמתמחה בתחום זה, יוכל להסביר לכם כי בכדי להוכיח רשלנות, יש להראות כי הגורם שהתרשל, לא ביצע את הפעולה שהייתה מצופה ממנו, בהתאם למעמדו, ניסיונו, ואחריותו המקצועית. לא פעם, מדובר על תחום אפור, שכן הגורם שהתרשל יכול לטעון כי נהג לגמרי כשורה, וקביל החלטות הגיוניות. במיוחד נפוץ הדבר במקרים של רשלנות רפואית - ושם עורך דין נזיקין צריך להוכיח כי גורם רפואי לא ביצע החלטה הגיונית, אלא ביצע החלטה שהייתה הרסנית - וגרמה נזק ישיר למטופל שלו. כמובן שיש מקרים שבהם עורך דין נזיקין יכול להוכיח בצורה קלה יותר את הרשלנות - כמו במקרים של מפגעים בדרכים, מקומות עם לקויי בניה שגרמו לפגיעות, וכיו"ב.



איך נדע שזו רשלנות?
לעתים קרובות, האנשים שחוו נזק, תוהים האם בכלל הם יכולים להגיש תביעה בעוון רשלנות. חשוב מאד לפנות אל עורך דין נזיקין בהקדם האפשרי, להציג בפניו את השתלשלות הדברים, וכך תוכלו להבין בצורה טובה יותר, האם יש לכם בסיס להגשת תביעה. בכל מקרה, עורך דין נזיקין יסביר לכם כמובן גם את המשמעות של התביעה, מול מי מגישים אותה, מה הסיכוי לקבל הפיצויים, וכיו"ב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה