יום רביעי, 15 באוקטובר 2014

כיצד לבצע הסרת עין הרע


אין לזלזל בעין הרע?
עין הרע זו תופעה שכל אחד רוצה להתרחק ממנה. ישנם אנשים אשר מזלזלים בעין הרע עד ליום בו הם נתקלים בה ומרגע שזו נכנסת לחייהם הם מבינים כמה חשוב להסיר אותה. על מנת לחיות חיים מלאים יש להבין מהי עין הרע, כיצד ניתן להימנע ממנה ומה יש לעשות במידה ועין הרע לוקחת חלק מחיינו.

מהי עין הרע?
עין הרע זוהי תופעה בה משהו רודף אחרינו ומפריע לחיי היום יום שלנו. עין הרע נגרמת כתוצאה ממחשבות לא חיוביות שמישהו אחר חושב עלינו. פעמים רבות האדם שמטיל עלינו עין הרע כלל לא עושה זאת במכוון ויותר מכך, לעיתים דווקא האנשים הקרובים אלינו גורמים לה. מחשבות שאינן חיוביות כלפי אדם אחר ובוודאי אלו המכוונות אל אדם קרוב, עלולות להוביל לגרימת עין הרע. האדם אשר מוטלת עליו עין הרע ירגיש שיש דבר מה אשר רודף אחריו וחשוב כי יבצע הסרת עין הרע.



האם ניתן למנוע עין הרע?
כמובן שאם נמנעים מעין הרע אין כל צורך לעשות הסרת עין הרע. מניעה מתבצעת על ידי אמונה חזקה ופעילות ישרה וצנועה. ככל שהאדם צנוע יותר ונעים הליכות, כך סביר יותר שימנע ממנו הצורך לבצע הסרת עין הרע בחייו. למרות זאת ישנם מצבים בהם אנו חשופים לעין הרע ולעיתים אפילו מפגש עם משפחה או חברים קרובים עלולים להוביל אליה ואז יש צורך לעשות הסרת עין הרע.

כיצד ניתן לעשות הסרת עין הרע
על מנת להסיר עין הרע יש צורך קודם כל לחזק את האמונה ולהתחיל להתנהג בנצניעות. חשוב להבין כי קנאה היא מקור לעין הרע וגאווה מעוררת קנאה. חיזוק האמונה בשילוב עם צניעות והסרת הגאווה יוכלו לבצע הסרת עין הרע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה