יום חמישי, 16 באוקטובר 2014

עורך דין תאונות דרכים



אם חס וחלילה עברתם תאונת דרכים וגם אם יש לכם ביטוח מלא, יכול להיות מאד שאתם זקוקים לשירותים של עורך דין תאונות דרכים. עורך דין תאונות דרכים הוא עורך דין אשר עשה את ההתמחות שלו בדיני התעבורה. עורך הדין יוכל לייצג אתכם מול חברת הביטוח שלכם, מול הנהג המעורב בתאונה (או הולך הרגל) והוא יוכל לייצג אתם מול ביטוח לאומי במידת הצורך. אתם לא צריכים להיות לבד לאחר תאונת דרכים ובכל מקרה של ספק לגבי הזכויות שלכם או כיצד יש להתמודד מול החוק כדאי מאד שתקחו לעצמכם עורך דין מומחה.

התמודדות מול המעורבים בנהיגה
תאונת הדרכים שלכם יכולה להיות מול נהג, מול הולך רגל או מול עצם זה או אחר. בכל מקרה אתם צריכים כנראה להתמודד לא רק מול חברת הביטוח שלכם אלא גם מול הגורם השני. תפקידו של עורך דין תאונות דרכים היא לראות את התמונה המלאה, לבחון מול מי אתם מתמודדים ולהכין את התיק בהתאם כדי לייצג אתכם טוב ככל שרק אפשר.




ייצוג מול חברת הביטוח
במקרה של פגיעה בתאונת דרכים יש לכם חברת ביטוח. חברת הביטוח אמורה לסייע לכם בעת הצורך, אך יש להגדיר את הצורך כדי לקבל את כל מה שמגיע לכם. עורך דין תאונות דרכים יוכל לנתח את המצב שלכם ולהכין את התיק לתביעה מול הביטוח.

התמודדות מול ביטוח לאומי
ישנם מצבים בהם תאונת דרכים מובילה לפגיעה ממשית בחיים כמו למשל אובדן כושר עבודה. במקרה ואתם צריכים להתמודד גם מול ביטוח לאומי תוכלו לקחת לצדכם עורךדין תאונות דרכים שיסייע לכם הן בהכנת העובדות והן בהצגתם מול הגורמים השונים של הביטוח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה